ملاقات دیبالا با یوونتوس برای تمدید قرارداد

یوونتوس امیدوار است تا هر چه زودتر، قرارداد کاپیتان اول آینده خود را تمدید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس قرار است هفته آینده با خورخه آنتون، مدیربرنامه پائولو دیبالا ملاقات کرده و در مورد تمدید قرارداد با ستاره آرژانتینی بحث کند تا بتواند بالاخره به توافقی نهایی دست یابد.

قرارداد دیبالا در ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و گزارش‌ها در ایتالیا نشان می‌دهد که مهاجم سابق پالرمو مشتاق ماندن و ادامه دادن در تورین است البته مذاکرات برای تمدید قرارداد دیبالا مدت زیادی است که جریان دارد و ممکن است همین زمان طولانی باعث فرسایشی شدن روند تمدید قرارداد شود.

یوونتوس مشتاق است تا با ستاره خود به توافق برسد اما بین درخواست بازیکن و باشگاه فاصله‌ای وجود دارد. هرچند دیبالا سعی کرده تا حد زیادی کوتاه بیاید و طبق خواسته‌های باشگاه عمل کند، اما یوونتوسی‌ها هنوز به دنبال راهی هستند تا این بازیکن را به کمترین پیشنهاد ممکن متقاعد کنند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی جدید یوونتوسی‌ها دیبالا را یکی از اعضای اصلی تیم می‌داند و امیدوار است هرچه زودتر مسئله موجود درباره آینده بازیکن حل شود تا وی تمرکز بیشتری بر روی مهاجم تیمش داشته باشد. آلگری بارها تاکید کرده است که دیبالا نقش محوری در تاکتیک‌های تیمش خواهد داشت.

انتظار می‌رود یوونتوس در اولین بازی فصل مقابل اودینزه با دیبالا، فدریکو کیه‌زا و کریستیانو رونالدو در خط حمله کار خود را آغاز کند. کیه زا با درخشش در یورو توانست توجه مسئولین باشگاه یوونتوس را جلب کند و از سوی دیگر، بازی‌های پیش فصل برای دیبالا بسیار خوب پیش رفته است.

دیبالا از زمان پیوستن به جمع بیانکونری تاکنون ۱۰۰ گل در ۲۵۴ بازی برای یوونتوس به ثمر رسانده است. در حال حاضر خوشبینی برای یافتن راهکاری جامع برای دو طرف وجود دارد و جلسه بعدی یوونتوس با نماینده دیبالا در پایان هفته آینده برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 516194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.