ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد سیستم نظارتی آنلاین دارد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اینکه سرویس‌دهی به صورت ثابت نیست سیستم نظارتی آنلاین وجود دارد تا با نظم بیشتری خدمات یکسانی ارائه شود.

مهرداد میرزاییان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: آغاز فعالیت این ناوگان از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ به صورت روزانه خواهد بود و در روزهای تعطیل تنها یک ساعت فعالیت ناوگان کمتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در روزهای عادی تمام ناوگان اتوبوسرانی به صورت مستمر به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد و روزهای تعطیل ۵۰ درصد این ناوگان فعال است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد افزود: البته خدمات به این شکل ثابت نیست و سیستم نظارتی آنلاین است به طور مثال در لحظه اگر یک خط نیاز داشته باشد بنا بر میزان مسافر تقویت می‌شود که حداقل ۵۰ درصد خدمات در روزهایی همچون تاسوعا و عاشورا و جمعه‌ها بوده است اما سایر روزها حتی در تعطیلی کرونا طبق روال عادی فعالیت صورت گرفت.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه طبق دستورالعمل ستاد کرونا باید ۳۰ درصد ناوگان (اتوبوس و تاکسی) در ایام کرونایی فعال باشد، اما خدمات ناوگان زیر ۵۰ درصد نبوده است تا تراکم مسافر شکل نگیرد.

میرزاییان اظهار کرد: برخی خطوط تنها چهار دستگاه اتوبوس دارد که در زمان تعطیلی با دو دستگاه خدمات ارائه شده چرا که مسافر زیادی نبوده است.

وی عنوان کرد: تاکسی‌های گردشگری و خطی در روزهای عادی فعالیت دارند اما در تعطیلی‌ها این تعداد به ۵۰ درصد ظرفیت می‌رسد البته آژانس‌ها و تاکسی‌های بی‌سیم نیز فعال هستند.

کد خبر 516193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.