حاشیه‌نشینان مشهد در ۲ ماه واکسینه می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به دستور فرماندهی سپاه امام رضا (ع) طرح بسیج واکسیناسیون کرونا در مناطق حاشیه شهر مشهد در مدت دو ماه آغاز شده است.

مجید طهوریان عسکری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص طرح بسیج واکسیناسیون کرونا در مشهد اظهار کرد: چند روزی است که به دستور فرماندهی سپاه امام‌رضا(ع) طرح بسیج واکسیناسیون کرونا در مناطق حاشیه شهر مشهد در مدت دو ماه آغاز شده است.

وی افزود: از آنجا که درگیر موضوعات مختلف و حل مشکلات دیگر بودیم باید فرصتی پیش می‌آمد تا برای تشکر از تلاش‌های ایشان و احیاناً پشتیبانی از آن‌ها، به نمایندگی از شورای ششم و کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر به سراغ خادمین این طرح برویم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با حضور در مسجدالنبی(ص) و صحبت با پزشک آن مرکز مشخص شد که در بعضی روزها حدود ۷۰۰ شهروند واکسینه شده‌اند که جای بسی خوشحالی دارد.

طهوریان عسکری ادامه داد: دست‌اندرکاران اجرای  این طرح درخواست اطلاع رسانی بیشتر این طرح به همشهریان حاشیه شهر را داشتند و ما نیز از کمک رسانی به آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اقدام بجا و شایسته نیروی مقاومت بسیج، مجموعه سپاه پاسداران، هیئت‌های مذهبی حاشیه شهر، پرستاران و پزشکان و امدادگران تلاشگر در مبارزه با این ویروس کرونا جای تشکر فراوان دارد و نشان می‌دهد که مردان و زنان در میدان خدمت و در تمام موضوعات پای کار انقلاب هستند.

کد خبر 516172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.