به‌روزرسانی نرم افزار ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4 اولین آپدیت نرم افزار را دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اوایل ماه جاری ساعت‌های هوشمند سری گلکسی Watch 4 شامل مدل‌های Watch 4 و Watch 4 Classic را وارد بازارهای جهانی کرده است. به نظر می‌رسد که نرم افزار این محصولات اخیراً به‌روزرسانی شده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، به روزرسانی نرم افزار ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Watch 4 باعث شده است عملکرد آن به میزان قابل توجهی ارتقا یابد. این ساعت در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلی متری در اختیار کاربران قرار گرفته است در حالی که ساعت گلکسی Watch 4 Classic در دو سایز بزرگ‌تر ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری در دسترس است.

ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 دارای صفحه نمایش AMOLED 1.19 اینچی با رزولوشن ۳۹۶ * ۳۹۶ پیکسل است و با استفاده از رابط کاربری One UI Watch 3 بر پایه WearOS 3 اجرا می‌شود در حالی که ساعت گلکسی Watch 4 Classic دارای صفحه نمایش ۱.۳۶ اینچی با رزولوشن ۴۵۰ * ۴۵۰ پیکسل است و بر اساس رابط کاربری OneUI Watch 3 UI اجرا می‌شود.

این ساعت‌های هوشمند به تراشه پنج نانومتری اگزینوس W920 SoC مجهز شده‌اند و با ۱.۵ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده‌اند. این محصولات به سنسورهای الکتروکاردیوگرام، سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب مجهز هستند. شرکت سازنده اعلام کرده است که با هر بار شارژ این ساعت‌های هوشمند می‌توان به مدت ۴۰ ساعت از آن‌ها استفاده کرد.

کد خبر 516142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.