کرونا فعالیت اتوبوسرانی آبادان را بار دیگر متوقف کرد

سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان گفت: در پی شرایط قرمز کرونایی در شهرستان آبادان و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس و حفظ سلامتی مردم، فعالیت سازمان اتوبوسرانی این شهرداری تا اطلاع بعدی متوقف شد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا خرملایی اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر شهر آبادان از لحاظ کرونا و بنا بر تصمیم ستاد مقابله با کرونا شهرستان تا اطلاع بعدی فعالیت اتوبوس‌های شهری سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان تعطیل است.

وی تعطیلی حمل و نقل به وسیله اتوبوس‌های شهری را برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری مؤثرتر از کرونا برشمرد و افزود: با این تعطیلی به رانندگان اتوبوس‌های شهری لطمه وارد می‌شود ولی حفظ سلامت مردم در اولویت است.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان خاطرنشان کرد: به منظور کاهش شیوع کرونا ناچار به ایجاد محدودیت‌های کرونایی در حمل و نقل شهری هستیم.

خرملایی عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان با شیوع کرونا به دلیل کاهش مسافر و افزایش هزینه تعمیر و نگهداری آسیب دیده است.

فعالیت بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان از ابتدای مردادماه سال جاری پس از دو سال تعطیلی در پنج خط از سر گرفته شده بود.

ناوگان اتوبوسرانی آبادان شامل ۵۳ دستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه مینی‌بوس است.

منبع: ایرنا

کد خبر 516138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.