نسخه Wi-Fi  تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه Wi-Fi تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ تبلت گلکسی Tab S7 FE را در ماه ژوئن امسال معرفی کرد، اما تنها نسخه LTE آن را وارد بازار هند کرد هم اکنون قصد دارد نسخه Wi-Fi آن را به زودی در دسترس کاربران قرار دهد. هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

نسخه Wi-Fi تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۱۰ هزار و ۹۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد. این مدل تبلت با یک آداپتور ۱۵ واتی عرضه می‌شود و کاربران در صورت تمایل می‌توانند شارژر سریع ۴۵ واتی آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

این تبلت دارای قلم S-Pen است؛ یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش آن تعبیه شده است. دوربین اصلی قرار گرفته شده روی پنل پشتی نیز به حسگر هشت مگاپیکسلی مجهز شده است و به تراشه اسنپدراگون 750G SoC مجهز شده است و با رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. نسخه LTE تبلت گلکسی Tab S7 FE با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه شده است، به نظر می‌رسد که نسخه Wi-Fi این تبلت نیز در این زمینه از ویژگی مشابهی برخوردار باشد.

کد خبر 516114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.