جانمایی علائم ترافیکی در میدان لیلاخ

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج از نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در میدان لیلاخ و بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان خبر داد و گفت: در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات، خط کشی طولی این مسیر نیز انجام شده است.

به گزارش ایمنا، عرفان فتحی اظهار کرد: یکی از طرح‌های شهرداری در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک احداث میدان و همچنین احداث بلوار ۳۶ متری جهت اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیر همسطح سنجرخان است.

وی افزود: با توجه به اینکه عملیات اجرایی احداث میدان و همچنین احداث بلوار ۳۶ متری خاتمه یافته و این بلوار زیر بار ترافیک رفته است بنابراین در راستای ایمن سازی و همچنین پیشگیری از تصادفات اقدامات ایمن سازی این بلوار تازه احداث شده در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج از نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در میدان لیلاخ و همچنین پروژه بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان خبر داد و تصریح کرد: نصب علائم و تابلوهای ترافیکی و همچنین خط کشی در راستای افزایش ضریب ایمنی معابر این مسیر، کاهش و روان سازی بار ترافیکی، کاهش تصادفات و داشتن دید مناسب رانندگان در این معبر تازه احداث شده اجرا شد.

کد خبر 516107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.