انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد تمدید شد

انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری(به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی ) تمدید شد.

به گزارش ایمنا، تمام داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ جمعه _۵ شهریورماه_ با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یکصد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

همچنین، داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می‌توانند در صورت تمایل رشته / محل‌های این گروه را در میان انتخاب‌های یک صدگانه خود منظور نمایند.

لازم به ذکر است متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده‌اند توجه داشته باشند که رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است؛ لذا داوطلبان می‌توانند کد رشته محل‌های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج نمایند.

داوطلبانی که رشته محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی‌یابند، توجه داشته کنند که بیش از ۹۵ درصد رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون است که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است ابتدا از وجود رشته محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه کنند.

پیش از این، مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در کنکور سراسری شرکت کرده بودند، تا دیروز _شنبه ۳۰ مردادماه_ اعلام شده بود.

منبع: ایسنا

کد خبر 516106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.