رینگ میانی یزد به زودی تکمیل می‌شود

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به آغاز بتن ریزی عرشه تقاطع غیرهمسطح زکریای رازی، ساخت این تقاطع را یک گام نزدیکتر به تحقق تکمیل رینگ میانی شهر اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی سلمانی ندوشن از آغاز بتن‌ریزی عرشه تقاطع غیر همسطح زکریای رازی خبر داد و افزود: عملیات بتن‌ریزی عرشه این تقاطع غیر همسطح با حجمی بالغ بر ۱۲۷۰ مترمکعب از ساعت سه بامداد امروز شنبه سی‌ام مرداد ماه آغاز شده و انتظار می‌رود تا پایان امروز این عملیات به اتمام برسد.

وی افزود: انتظار داریم بتوانیم یک هفته بعد از اتمام عملیات بتن‌ریزی و پس از استحکام یافتن بتن، فاز بعدی عملیات اجرایی ساخت این تقاطع غیر همسطح که شامل خاک برداری زیرگذر می‌شود را آغاز کنیم.

معاون شهردار با بیان اینکه ساخت تقاطع غیر هم‌سطح زکریای رازی شهر یزد را یک قدم به سمت تکمیل رینگ میانی شهر نزدیک می‌کند، تصریح کرد: رینگ میانی شهر یزد از تقاطع بلوارهای جمهوری اسلامی و استقلال آغاز شده و یک شاخه آن بلوار استقلال، بلوار دهه فجر و بلوار مدرس و شاخه دیگر آن بلوار جمهوری، بلوار پاک‌نژاد، بلوار باهنر و بلوار دانشجو را در بر می‌گیرد و نهایتاً در میدان شهدای محراب ختم می‌شود.

سلمانی با بیان اینکه این طرح در محل تقاطع بلوار دانشجو با خیابان نعیم آباد و بلوار شهدای آتش نشان قرار دارد، افزود: این تقاطع غیر همسطح که زیرگذر آن در مسیر بلوار دانشجو به اجرا در می‌آید به صورت زیر گذر و دو باند رفت و برگشت هرکدام به عرض ۷.۵ متر و طول زیر گذر ۵۳۲ متر و مساحت عرشه بیش از هزار متر مربع ایجاد می‌شود و امیدواریم در بهمن ماه امسال شاهد بهره برداری آن باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 516057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.