انتقاد شهرداری تهران از بی توجهی وزارت بهداشت به واکسیناسیون معتادان و بی خانمان ها

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از بی توجهی وزارت بهداشت نسبت به واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان گلایه کرد.

به گزارش ایمنا، سید مالک حسینی درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون مددجویان و مددکاران سازمان رفاه شهر تهران گفت: متأسفانه وزارت بهداشت تاکنون در مورد واکسیناسیون مددجویان این سازمان که عمدتاً از معتادان بی خانمان هستند اقدامی صورت نداده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با همکاری شرکت شهر سالم اقدام به واکسینه کردن مددکاران این سازمان کرده و از روز تاسوعا واکسیناسیون این افراد آغاز شده است، گفت: اما برای واکسیناسیون معتادان و افراد بی خانمان هنوز برنامه ریزی صورت نگرفته است.

حسینی با بیان اینکه برای واکسیناسیون معتادان متجاهر و افراد بی خانمان مشکلاتی وجود دارد از جمله اینکه عمدتاً این افراد اسناد هویتی ندارند، ادامه داد: همچنین مشکل حضور به موقع این افراد برای واکسیناسیون دو مرحله‌ای این افراد وجود دارد چرا که این افراد بی خانمان هستند و وزارت بهداشت باید پروتکلی برای این افراد تعیین کند.

وی افزود: وزارت بهداشت برنامه‌ای برای واکسیناسیون این افراد نداشته اما به نظر می‌رسد با تغییر مدیریت بتوانیم برای واکسیناسیون این افراد امیدوار باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 515997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.