تدوین برنامه‌ای مدون برای مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی شهر گرگان

سرپرست شهرداری گرگان گفت: تاکید داریم مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی شهر به صورت برنامه‌های مدون تدوین شود تا با همکاری سایر نهادها بتوانیم برنامه‎‌های مشترکی در طول سال داشته باشیم.

مجید سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دوز اول و دوم واکسن کرونا برای نیروهای خدمات شهری شهرداری گرگان تزریق و هفته گذشته نیز واکسیناسیون نیروهای آتش نشان که بیشتر درگیر خطرات هستند، آغاز شد.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی مثل رانندگان تاکسی، اتوبوس درون شهری شهرداری گرگان نیز آغاز شده است تا نوبت اول واکسن را دریافت کنند و در اسرع وقت واکسیناسیون آنها به طور کامل انجام شود.

سرپرست شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: امسال برای ایام محرم نیز فضاسازی گسترده‌ای انجام شده است و هرکس که وارد شهر گرگان می‌شود، فضاسازی منحصر به فرد امسال را درک می‌کند.

سعیدی اضافه کرد: شهرداری گرگان تاکید دارد مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی شهر به صورت برنامه‌های مدون تدوین شود تا با همکاری سایر نهادها بتوانیم برنامه‌های مشترکی در طول سال داشته باشیم.

وی تاکید کرد: محدودیت‌هایی از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم محرم اعلام شد که لازم‌الاجرا است و تفرجگاه‌ها و پارک‌های جنگلی شهر گرگان نیز همچنان بسته است و امکان ورود شهروندان به پارک‌ها و فضاهای تفریحی وجود ندارد.

سرپرست شهرداری گرگان ادامه داد: برنامه‌های میدانی خود را به موجب وضعیت کرونا به حداقل رسانده ایم و سیاست بر آن است برنامه‌هایی که با حضور شهروندان برگزار می‌شود، به حداقل برسد.

سعیدی تصریح کرد: خانه‌های فرهنگی که زیر نظر شهرداری هستند اقدام به برگزاری برنامه‌هایی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی می‌کنند با این حال امسال نسبت به سال‌های گذشته از نظر برگزاری برنامه‌های حضوری محدودیت جدی وجود دارد.

وی افزود: به جای برگزاری مراسم میدانی، فضاسازی و تبلیغات محیطی شهر نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و حال و هوای محرم به خوبی در شهر حس می‌شود.

سرپرست شهرداری گرگان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای مقابله با کرونا، گفت: تقدیر رئیس دانشکده علوم پزشکی گرگان از اقدامات شهرداری جهت اطلاع رسانی درباره این ویروس نشان از فعالیت‌های شهرداری در این راستا دارد.

کد خبر 515971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.