کاربری اراضی شهر چلگرد حفظ خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد با بیان اینکه رعایت نشدن قانون تفکیک اراضی یا همان قانون ماده ۱۰۱ از مشکلات شهر چلگرد است که رفع آن در دستور کار قرار دارد، گفت: کاربری اراضی شهر حفظ خواهد شد.

محمد غیبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رعایت نشدن قانون تفکیک اراضی یا همان قانون ماده ۱۰۱ از مشکلات شهر چلگرد است که رفع آن در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم حفظ کاربری‌های موجود در شهر، تصریح کرد: یک سری اراضی در شهر با کاربری‌های دیگر وجود داشت که توسط شهروندان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز شده است و در کمیسیون‌های مربوطه تغییر کاربری داده شد که به دنبال حفظ کاربری‌های شهر هستیم تا این موارد تکرار نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد توجه به زیباسازی شهر، ارتقای فضای سبز شهر، مبلمان شهری و المان شهری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: پیگیری جهت تأمین ماشین آلات مورد نیاز آتش نشانی، اخذ مجوز جایگاه دفن زباله و جانمایی آرامستان در طرح تفصیلی شهر از دیگر برنامه‌های شورا خواهد بود.

غیبی خاطرنشان کرد: ساماندهی سیستم دفع فاضلاب شهری طرح دیگر است زیرا این شهر از ایستایی آب برخوردار است و دفع فاضلاب شهری از طریق چاه‌های جذبی موجب آلودگی آب چشمه‌ها می‌شود و به دنبال اجرایی شدن طرح مربوطه خواهیم بود.

وی پیگیری موضوعات فرهنگی را در چلگرد یک نیاز جدی خواند و افزود: این امر از اولویت‌های نخست شورای ششم است.

کد خبر 515955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.