هشدار جدی شهرداری به صاحبان گوسفندان رها شده در بستر زاینده رود

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان به چوپانان و صاحبان گوسفندان رها شده در بستر ناژوان و زاینده رود هشدار داد که تکرار این اقدام ضبط احشام آنها را به همراه خواهد داشت.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود گوسفندان در بستر رودخانه و ناژوان طی روزهای اخیر، اظهار کرد: در محدوده ناژوان اشخاصی در شغل دامداری و دامپروری مشغول فعالیت هستند که در بعضی مواقع با سوءاستفاده از فرصت‌هایی همچون تعطیلی ایام به بهانه جا به جایی گوسفندان وارد فضای سبز ناژوان یا بستر زاینده رود می‌شوند.

وی افزود: علاوه بر دیدگاه نامناسب اجتماعی به واسطه ورود احشام به بستر رودخانه، عبور گوسفندان از ناژوان خسارات بسیار زیادی به فضای سبز حاشیه زاینده‌رود که با تلاش بی‌وقفه شهرداری ایجاد شده، وارد می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا تاکنون تذکرهای زیادی داده شده، اما متأسفانه شاهد بی‌توجهی چوپانان و صاحبان دام‌ها بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، به محض تکرار ورود گوسفندان به ناژوان یا بستر رودخانه زاینده‌رود، تعدادی از احشام ضبط و به محل مشخصی انتقال داده می‌شود تا تعیین تکلیف نهایی انجام شود.

کد خبر 515928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.