هواداران آرسنال عاشق رامزدیل خواهند شد

دروازبان 23 ساله در حال نهایی کردن انتقال خود به ورزشگاه امارات است تا رقابت با برند لنو را آغاز کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، میکل آرتتا انتظار دارد هواداران آرسنال عاشق آرون رامزدیل خواهند شد چرا دروازبان سابق شفیلد یونایتد به نهایی شدن انتقال خود با آرسنال نزدیک شده است. توپچی‌ها با ۳۰ میلیون پوند (۴۱ میلیون دلار) برای رامزدیل به توافق رسیده‌اند.

دروازبان ۲۳ ساله سابق شفیلد یونایتد، گزینه دوم آرسنالی‌ها برای حضور درون دروازه خواهد بود. برند لنو، دروازبان آلمانی توپچی‌ها در طی حضورش در این تیم عملکرد نسبتاً خوبی به نمایش گذاشته و تا حدی رضایت هواداران را نیز به دنبال داشته است اما به خدمت گرفتن رامزدیل می‌تواند رقابت خوبی درون دروازه توپچی‌ها ایجاد کند.

آرتتا درباره رامزدیل گفته است: هنوز کارهای اداری برای نهایی کردن انتقال در حال انجام است. وی تقریباً آزمایشات پزشکی خود را انجام داده است و هنوز برخی از مسائل با شفیلد باید حل شود، بنابراین ما باید منتظر بمانیم. داشتن دو دروازبان خوب چیزی است که ما می‌خواهیم و همیشه در این باشگاه چنین بوده است.

سرمربی آرسنال ادامه داد: آرون دروازبان بسیار با استعدادی است که تجربه فوق‌العاده ای دارد و ملی پوش تیم ملی انگلستان است. حضور او در اینجا باعث ایجاد رقابت می‌شود و ما هم دقیقاً به دنبال همین هستیم. او گزینه‌ای ایده آل است چرا که ما در هر پستی نیاز به رقابت داریم.

او در پایان اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم که به رامزدیل زمان بدهند. فکر می‌کنم آنها شخصیت او و کیفیتی که به عنوان یک دروازبان دارد و آنچه قرار است ارائه دهد را دوست خواهند داشت. وی دروازبان جوانی است اما استعداد بسیار خوبی دارد و اطمینان دارم که هواداران آرسنال عاشق رامزدیل خواهند شد.

کد خبر 515772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.