پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ "استمرار محدودیت‌های کرونایی در آرامستان های اصفهان"، "شور حسینی در دل شهر"، "تبعات پراکنش شهری و راهکارهای مقابله با آن"، "واکسن اهواز تمام شد"، " ابتکار لهستان برای مهار کرونا"، "درس‌هایی از المپیک توکیو ٢٠٢٠ برای خنک کردن شهرها"، "کیسه‌های کاغذی؛ دردسر شهر سوئدی در بازیافت"، "مشارکت شهروندان مهمترین راهکار ارتقای کیفیت محیط شهری است"، "تعطیلی ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا"، "ناژوان همچنان تعطیل است" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

استمرار محدودیت‌های کرونایی در آرامستان‌های اصفهان

خبر "استمرار محدودیت‌های کرونایی در آرامستان های اصفهان" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وضعیت بحرانی شیوع بیماری کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن، محدودیت‌های کرونایی همچنان در آرامستان‌های محلی و باغ رضوان برقرار است.

شور حسینی در دل شهر

گزارش "شور حسینی در دل شهر" از جمله گزارش‌های پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

انگار حال و هوای شهر متفاوت شده. بوی اسپند و نوای یا حسین (ع) در کوچه پس کوچه‌های شهر و محلاتش پیچیده تا زنگار دل‌های مرده را بزداید.

تبعات پراکنش شهری و راهکارهای مقابله با آن

گزارش "تبعات پراکنش شهری و راهکارهای مقابله با آن" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

رشد نامتوازن و غیراصولی از جمله معضلاتی است که گریبانگیر شهرهای کشور است و مشکلاتی را برای ساکنان آن‌ها در پی داشته است.

واکسن در اهواز تمام شد

خبر "واکسن اهواز تمام شد" نیز از پرمخاطب ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سلامت خوزستان طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی پایگاه‌های واکسیناسیون حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز به علت اتمام موجودی واکسن خبر داد.

ابتکار لهستان برای مهار کرونا

" ابتکار لهستان برای مهار کرونا" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

گروهی از جوانان خوش ذوق اهل گدنیا، شهری در لهستان، برای اینکه همشهریان خود را به استفاده از ماسک در دوران کرونا تشویق کنند با گرفتن سبدهایی در دست به افرادی که ماسک استفاده می‌کنند، شکلات هدیه می‌دهند.

درس‌هایی از المپیک توکیو ۲۰۲۰ برای خنک کردن شهرها

گزارش "درس‌هایی از المپیک توکیو ٢٠٢٠ برای خنک کردن شهرها" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

گزارشات حاکی است که در المپیک توکیو ۲۰۲۰ گاهی دمای هوا به حدی بالا می‌رفت که بسیاری از ورزشکارانی که درمحیط‌های باز به رقابت می‌پرداختند، گرمازده می‌شدند و تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گرفتند و در اغلب موارد نیز مربیان به علت گرما خواهان تغییر ساعت برگزاری مسابقات می‌شدند.

کیسه‌های کاغذی؛ دردسر شهر سوئدی در بازیافت

"کیسه‌های کاغذی؛ دردسر شهر سوئدی در بازیافت" نیز از پربازدید تر ین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

شهرداری شهر لینشوپینگ سوئد از مردم درخواست کرد که احتیاط بیشتری را در مورد دفع زباله‌های خانگی خود داشته باشند.

مشارکت شهروندان مهمترین راهکار ارتقای کیفیت محیط شهری است

"مشارکت شهروندان مهمترین راهکار ارتقای کیفیت محیط شهری است" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

یک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری گفت: ایجاد حس تعلق به محل زندگی، برقراری رابطه بیشتر و صمیمانه میان نهادهای اجتماعی و ساکنان، انتخاب نمایندگان محلی در هر محله، ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت شهروندان بخشی از راهکارهای ارتقای کیفیت محیط شهری است.

تعطیلی ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان در روزهای تاسوعا وعاشورا

"تعطیلی ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا" نیز از پرمخاطب ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از فضاسازی ایستگاه‌های بازیافت در ایام محرم و صفر و عزاداری حضرت سید الشهدا (ع) خبر داد.

ناژوان همچنان تعطیل است

خبر "ناژوان همچنان تعطیل است" هم نظر بازدیدکنندگان ایمنا را به خود جلب کرد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: پیرو مصوبه ستاد کرونا در استان اصفهان، تمام مراکز گردشگری و تفریحی ناژوان همچنان تعطیل است و در ارتباط با باز بودن یا نبودن راه‌های ورودی ناژوان تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 515698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.