زورگیری ۲ زن جوان با چاقو

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی، مرگ مرد جوان در پی سرقت کابل برق، معمای گم شدن کودک هشت ساله، تصادف مرگبار در جاده به دلیل خواب‌آلودگی و زورگیری دو زن جوان با چاقو را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر در شهر کرمانشاه خبر داد که در پوشش فروشنده به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به کپی برداری از کارت‌های بانکی مشتریان و برداشت غیرمجاز ۱۰ میلیارد ریالی از حساب مشتریان خود کرده بودند.

علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از ارجاع چند فقره شکایت به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس فتا کرمانشاه در تحقیقات گسترده خود و با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی دو فرد تحت تعقیب شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها در مخفیگاهشان اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، چهار دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، یک دستگاه اسکیمر، ۶۱ کارت بانکی کپی شده و مقدار زیادی طلاجات، ارز دیجیتال و وجه نقد کشف شد.

وی از اعتراف متهمان دستگیر شده به برداشت ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی مشتریان خود خبر داد و گفت: هر دو نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

مرگ مرد جوان در پی سرقت کابل برق

جنازه مردی ۳۰ ساله در پایین تیر برق در محور گرگان به آق‌قلا توسط مردم کشف و به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد مردی ۳۰ ساله است که تکه‌هایی از لباسش نیز در بالای تیر برق بوده و اطراف جسدش نیز ادوات و وسایل مرتبط با برق کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان در این زمینه گفت: با توجه به وضعیت جسد و اثرات و وسایل کشف شده در محل کشف جسد، این فرد سارق برقی بوده است.

مجتبی مروتی اظهار کرد: اینکه این فرد بر اثر برق‌گرفتگی و یا سقوط از ارتفاع جان باخته باید پزشکی قانونی نظر دهد، اما از نظر ما این فرد سارق برق بوده است.

وی افزود: هویت این فرد مشخص نیست و همکاران در تلاش برای مشخص شدن هویتش هستند.

معمای گم شدن کودک هشت ساله

پسر هشت ساله‌ای از خانه خود واقع در روستای "نیسیاق" به خانه فامیل‌های خویش در روستای دهنونده می‌رود و شب موقع برگشت به خانه قصد پیاده رفتن به خانه ناپدید شد.

با تماس خانواده مبنی بر نیامدن فرزند به خانه خبر مفقودی یک پسر هشت ساله در نزدیکی روستای دهنونده به مراکز امدادی و انتظامی شهر دشتک اعلام شد که بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر و کلانتری متشکل از چهار امدادگر و سه درجه دار و سرباز از نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

علاوه بر نیروهای امدادی مردم محلی هم وارد صحنه شدند و با فرض اینکه در تاریکی شب در کوه گم شده است به جست‌وجو در کوه‌های کنار جاده پرداختند که پس از یک ساعت تلاش و جست‌وجو نهایتاً پسر در خانه یکی از فامیل‌هایش در دهنونده پیدا شد.

به گفته افراد محلی یک موتور سوار که او را می‌شناخت پسر را سوار کرده و به جای اینکه به خانه‌اش ببرد به خانه یکی دیگر از فامیل‌هایش در روستای دهنونده می‌برد و خانواده این پسر هم از این موضوع اطلاعی نداشتند و به دنبال او می‌گشتند.

پس از اطلاع رسانی، فامیل این خانواده با خانواده پسر هشت ساله تماس گرفته و به آن‌ها می‌گویند پسرشان نزد آنهاست و آن را تحویل می‌گیرند.

تصادف مرگبار در جاده به دلیل خواب‌آلودگی

خستگی رانندگان دو فوتی در جاده‌های زنجان به جا گذاشت و رئیس پلیس‌راه استان زنجان در این زمینه گفت: بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی، دو حادثه رانندگی در اتوبان زنجان - قزوین رخ داد که در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

محمدعلی عظیمی در رابطه حادثه رانندگی رخ داده در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سواری با یک دستگاه کامیونت در آزادراه زنجان - قزوین، دو نفر مصدوم شده و یک نفر نیز جان باخت.

وی در رابطه با علت حادثه رانندگی رخ داده در اتوبان زنجان - قزوین، افزود: خواب‌آلودگی یکی از دلایل اصلی این تصادف بوده که رانندگان به هنگام خستگی و خواب‌آلودگی، استراحت نمی‌کنند و این میزان بروز تصادفات رانندگی را تشدید می‌کند.

این مسئول در رابطه با دومین حادثه تلخ رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین نیز تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در آزادراه زنجان - قزوین به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده، واژگون شد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: طی چهار ماهه اول امسال بیش از ۳۰ درصد از تصادفات در آزادراه زنجان - قزوین رخ داده است.

زورگیری دو زن جوان با چاقو

دو زن با فریبکاری مردی را سوار خودرویشان کردند و با تهدید چاقو از وی دست به زورگیری زدند.

مرد ۳۱ ساله‌ای در مقابل دستگاه عابربانک ایستاده و سرگرم کارهای بانکی بود که زن شیک‌پوشی به نزدیکی وی آمد و با چرب‌زبانی شروع به اعتمادسازی کرد.

دختر جوان وقتی دید مرحله نخست نقشه‌اش به خوبی انجام شده است، ادعا کرد ۲۰۰ هزار تومان پول نقد دارد و قصد داشته آن را به حسابش واریز کند، اما به خاطر بسته بودن بانک از پسر جوان خواست این پول را از حسابش به حساب وی واریز کند و وی پول را به صورت نقدی در اختیار پسر جوان قرار دهد.

پسر جوان که به حرف‌های زن باکلاس اعتماد کرده بود، درخواست وی را پذیرفت و اقدام به انتقال ۲۰۰ هزار تومان به حساب زن جوان کرد. پس از پایان کار بانکی پسر جوان در انتظار گرفتن پول بود که زن جوان با چرب‌زبانی از طعمه‌اش خواست سوار خودروی وی شود و پس از رساندن مرد جوان تا مسیری که می‌خواهد برود پول را نیز به او بپردازد.

مرد جوان که نمی‌دانست چه توطئه‌ای در انتظارش است، زمانی که به سمت خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگ رفت با زن جوان دیگری که داخل خودرو به انتظار نشسته بود روبه‌رو شد و چون به آنها اعتماد داشت، احساس خطر نمی‌کرد و خواستار پولش بود در صندلی عقب خودرو نشست.

زن جوان با تهدید چاقو تبلت و کیف پول مرد جوان را گرفته و سپس وی را در خیابان خلوت رها کردند. همین کافی بود تا پسر جوان فردای روز سرقت با مراجعه به دادسرای پرده از راز گرفتار شدن در دام فریبکاری دو زن بردارد.

بدین ترتیب بازپرس دستور داد تا تیمی از مأموران پلیس برای ردیابی عامل این زورگیری وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات حساب بانکی پسر جوان را مورد بررسی قرار دادند و خیلی زود موفق شدند صاحب حسابی که ۲۰۰ هزار تومان پول به آن انتقال داده شده است را شناسایی کنند. صاحب حساب زن جوانی به نام «آنیتا» بود که مأموران با تجسس‌های پلیسی پی بردند این زن اردیبهشت‌ماه سال گذشته به خاطر سرقت از خانه‌ای دستگیر شده است و همین سرنخ تحقیقات برای دستگیری وی را در مرحله جدیدی قرار داد.‌

کد خبر 515522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.