آغاز واکسیناسیون نیروهای عملیاتی آتش نشانی بندرانزلی

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی از آغاز واکسیناسیون نیروهای عملیاتی این سازمان خبر داد.

محمود گچکار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با ۵۸ نیروی انسانی و ۱۱ خودروی سنگین اطفای حریق و یک دستگاه خودرو پیشرو امداد و نجات جاده‌ای در چهار ایستگاه فعالیت می‌کند.

وی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با مرکز بهداشت و درمان انزلی تعداد ۱۳ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر، دوز اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری انزلی از مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بابت پی گیری ها و همکاری لازم در انجام واکسیناسیون آتش نشانان قدردانی کرد و افزود: در این مرحله نیروهای آتش‌نشانی با واکسن ایرانی کوو برکت علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

وی اضافه کرد: به زودی ۱۳ نفر دیگر از نیروهای عملیاتی این سازمان نیز علیه بیماری کرونا واکسینه می‌شوند و این اقدام تا واکسیناسیون کامل تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی ادامه خواهد داشت.

گچکار یادآور شد: در هفته دوم مردادماه جاری تعداد هشت نفر از آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو سازمان‌آتش نشانی به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شدند و به همین علت برای جلوگیری از تعطیلی آن، تعدادی از نیروها و خودروهای اطفای حریق سازمان به ایستگاه شماره دو اعزام شدند و این مسئله باعث شد، سایر ایستگاه‌های آتش نشانی شهر به لحاظ تعداد نیروی انسانی از حالت استاندارد خارج شود.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 515515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.