شهادت مأمور نیروی انتظامی خوزستان در تاسوعای حسینی

ستوان‎‌یکم "مالک رسولی نیک" مأمور جان بر کف نیروی انتظامی خوزستان که در راه امنیت مردم به دنبال درگیری‌های تنش آبی در شادگان مجروح شده بود، در تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در روز تاسوعای حسینی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهیدی دیگر را در راه تأمین نظم و امنیت تقدیم کرد.

عده‌ای معاند در دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ با سو استفاده از مطالبات مردمی با ایجاد رعب و وحشت و استفاده از سلاح گرم به سمت مأموران گشت نیروی انتظامی تیراندازی کردند که سروان مالک رسولی نیک، مجروح و به رغم تلاش تیم‌های پزشکی امروز _چهارشنبه ۲۷ مردادماه_ در طلوع تاسوعای حسینی به پیشوای شهیدان کربلا پیوست.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

مراسم وداع با شهید مدافع نظم و امنیت فردا _پنجشنبه ۲۸ مردادماه_ رأس ساعت ۰۸:۳۰ در میدان امام خمینی (ره) شهر شادگان برگزار خواهد شد.

ستوان‎‌یکم مالک رسولی نیک (الهایی) فرمانده پاسگاه خنافره شادگان در جریان تنش آبی خوزستان در تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از هفته‌ها بستری در بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 515490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.