سازمان جنگل‌ها خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی شد

رئیس سازمان‌جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه‌ای به معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خواستار تسریع در صدور سند تالاب انزلی به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور شد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سازمان جنگل‌ها، در نامه دکتر مسعود منصور به ذبیح الله خدائیان آمده است: با توجه به اهمیت تالاب‌ها به لحاظ زیست‌محیطی و وجود حساسیت‌های محلی، ملی و بین‌المللی و این که این تالاب‌ها در شرایط فعلی متأثر از تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌های جوی دچار چالش مضاعف شده‌اند، هر گونه تزلزل در حاکمیت دولت بر عرصه تالاب‌ها می‌تواند موجب سو استفاده زمین‌خواران و چنگ‌اندازان بر عرصه‌های ملی و دولتی شود.

منصور از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک خواست با قید فوریت نسبت به صدور سند تالاب‌ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور سرعت ببخشد.

رئیس سازمان جنگل‌ها همچنین در این نامه با اشاره به اسناد بالادستی و نامه معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر مبانی قانونی صدور سند تالاب‌ها به نام دولت با نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرده است.

کد خبر 515481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.