۱۰۰ آتش‌نشان گرگانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: تقریبا همه آتش‌نشانان گرگانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

موسی‌الرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ برای گروه‌های هدف از روز دوشنبه ۱۸ مردادماه در مدت سه روز واکسیناسیون آتش‌نشانان گرگانی انجام شد.

وی افزود: همه آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان، در حدود ۱۰۰ نفر، دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و تعدادی از آتش‌نشانان نیز به دلیل ابتلاء به کرونا واکسن را با اندکی تأخیر تزریق می‌کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با اشاره به شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی شهرداری گرگان برای واکسیناسیون نیروهای آتش‌نشانی پیگیری‌های زیادی انجام داد که با تدبیر سرپرست شهرداری گرگان و همکاری مرکز بهداشت شهرستان، واکسیناسیون به سرعت انجام شد.

صفری تاکید کرد: انجام واکسیناسیون برای آتش‌نشانان با توجه به حضور آنان در عملیات‌های مختلف و امدادرسانی به شهروندان در حوادث و با عنایت به اینکه شغل آتش‌نشانی امکان تعطیلی و دورکاری ندارد، الزامی است.

کد خبر 515467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.