۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
امباپه در پاریس می‌ماند

ستاره فرانسوی به توافق ابتدایی با باشگاه پی اس جی دست پیدا کرده و در این تیم باقی خواهد ماند تا یک بار دیگر پروژه رئال مادرید با شکست مواجه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، کیلیان امباپه و مدیر ورزشی پاریس سن ژرمن، لئوناردو به توافق دست پیدا کرده‌اند و ستاره فرانسوی گفته است که فعلاً هدف نقل و انتقالاتی مادریدی‌ها نخواهد بود و در تیم فعلی‌اش باقی می‌ماند.

انتظار می‌رفت که کیلیان امباپه به زودی در مورد آینده خود در پی اس جی تصمیم بگیرد. این ستاره فرانسوی روز دوشنبه با مدیران ارشد باشگاه مذاکره کرده و طبق گزارشات، تصمیم نهایی اتخاذ شده در این جلسه برای رئال مادرید ناراحت کننده خواهد بود. لوس بلانکوس امیدوار بود با توجه به جابه‌جایی بزرگ مسی، امباپه تصمیم به جدایی از جمع پاریسی‌ها بگیرید و ناصر الخلیفی نیز راضی به این انتقال شود اما این مسئله رخ نداد.

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی نیز به مائوریتسیو پوچتینو و تیمش گفته است که امباپه در این باشگاه خواهد ماند؛ جایی که بازیکن فرانسوی با مسی و نیمار سه‌گانه تهاجمی ترسناک و هیجان انگیزی را تشکیل می‌دهد. حتی گفته می‌شود که پاریس سن ژرمن زودتر از آنچه که گزارش شده از تصمیم بازیکن آگاه بوده است.

یک سال دیگر از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی باقی مانده و بسیاری از رسانه‌ها باور داشتند که در صورت امتناع این بازیکن از امضای قرارداد، مالکان تیم فرانسوی راضی به فروش او شوند تا سال آینده رایگان یکی از بازیکنان گران قیمت فوتبال جهان را از دست ندهند.

در حالی که امباپه نسبت به آینده کوتاه مدت خود در پارک دو پرنس متعهد است، هنوز پیشرفت چندانی در مورد قرارداد جدید با این مهاجم انجام نشده است و انتظار می‌رود که او تابستان آینده با اتمام قرارداد فعلی به برنابئو برود. این بدان معناست که پاریس سن ژرمن یکی از دارایی‌های ارزشمند خود را بدون هزینه از دست می‌دهد، اما هیئت مدیره از قبل برنامه‌ای برای کاهش آثار ناشی از این انتقال دارد؛ جذب کریستیانو رونالدو از یوونتوس به عنوان بازیکن آزاد هنگامی که قرارداد او در تورین تابستان آینده به پایان می‌رسد.

هواداران فوتبال پنجره نقل و انتقالات پرهیاهویی را پشت سر گذاشتند. از جابه‌جایی کاپیتان‌های مطرح و اتفاقات بزرگ در پاریس تا خریدهای گران قیمت تیم‌های انگلیسی. احتمالاً شگفتی‌های بزرگ در این پنجره به پایان رسیده و باید منتظر فصل آینده باشیم چرا که امباپه، رونالدو و هالند سه مهاجم بزرگی هستند که قراردادشان به پایان رسیده و می‌توانند به صورت رایگان به تیم جدیدی بپیوندند.

کد خبر 515450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.