ابتکار لهستان برای مهار کرونا

گروهی از جوانان خوش ذوق اهل گدنیا، شهری در لهستان، برای اینکه همشهریان خود را به استفاده از ماسک در دوران کرونا تشویق کنند با گرفتن سبدهایی در دست به افرادی که ماسک استفاده می‌کنند، شکلات هدیه می‌دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بدیهی است که از ابتدای شیوع بیماری کووید -۱۹، استفاده از ماسک جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزانه همه ما بوده است با این حال، بسیاری از مردم نیز این واقعیت مهم را نادیده گرفته‌اند. در لهستان، اگرچه پوشیدن ماسک برای تمام مردم در مکان‌های عمومی از همان آغاز گسترش کرونا اجباری بوده است اما بسیاری از مردم وجود این وسیله ایمنی ضروری را روی صورت‌های خود آزاردهنده دانسته و از پوشیدن آن سر باز زده‌اند.

ابتکار لهستان برای مهار کرونا

در همین راستا، گروهی از جوانان خلاق و بشردوست گدنیایی با سبدهایی مملو از ماسک و شکلات در وسایل حمل و نقل عمومی مستقر می‌شوند و آن‌ها را به طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند. کارکنان شرکت حمل و نقل عمومی گدنیا نیز به این جنبش پیوسته و سبدهایی پر از ماسک و شکلات در اتوبوس‌های خود قرار داده‌اند و آن‌ها را به مسافران در حین ورود هدیه می‌دهند.

مدیران شهر امیدوار هستند در پی این اقدامات شهروندان، تا چند روز آینده استفاده از ماسک توسط شهروندان افزایش یابد و شیوع بیماری کووید -۱۹ رو به کاهش برود. جالب است بدانید که لوگوی گدنیا روی بسته شکلات حک شده است که این اقدام به سهم خود می‌تواند حس تعلق به شهر را در میان مردم افزایش دهد و آن‌ها را به همکاری با مدیران برای مهار کرونا سوق دهد.

گزارشات حاکی است که کادر درمان و متخصصان از احتمال شیوع موج جدید کرونا در آینده نزدیک خبر داده‌اند که این امر، مدیران را به برگزاری جلسات متعدد برای اعمال مقررات جدید سوق داده است. این افراد در نظر دارند بیش از هر اقدام دیگری، نواوری‌هایی ارائه دهند تا ساکنان گدنیا را به حفاظت شخصی تشویق و آن‌ها را به مسافرت در مسیرهایی هدایت کنند که از اتوبوس‌های کربن صفر برخوردار است.

ابتکار لهستان برای مهار کرونا

کد خبر 515439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رحیم صباغ IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    0 0
    عالی بود