مسیرهای اصلی سقز محدود شد

سرپرست شهرداری سقز گفت: مسیرهای هسته مرکزی شهر سقز، پارک‌ها و بوستان‌ها و آرامستان‌ها در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان مسدود و تعطیل شدند.

به گزارش ایمنا، ایرج گیلاسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا شهرستان، شهرداری سقز اعمال محدودیت‌هایی که در حوزه کاری این نهاد بود، از جمله مسدود کردن مسیرهای مرکزی شهر، تعطیلی پارک‌ها، بستن درب آرامستان ها را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه این تعطیلی‌ها تا اطلاع ثانوی و تصمیم ستاد کرونا شهرستان در سطح شهر اعمال می‌شود، افزود: تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، بستن درب آرامستان ها و انسداد مسیرهای اصلی شهر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است.

سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه شهرداری سقز در راستای حفظ سلامتی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، اضافه کرد: شهروندان از ورود به پارک‌ها و آرامستان‌ها بخصوص در روزهای آخر هفته خودداری کنند تا بتوانیم با هم پیک پنجم کرونا را پشت سر بگذاریم.

گیلاسی به مسیرهای مسدود شده طبق مصوبه ستاد کرونا شهرستان اشاره کرد و گفت: میدان استقلال به میدان آزادی، میدان آزادی به چهار راه آزادگان، میدان آزادی به طرف خیابان ملت و میدان قدس به میدان جمهوری مسدود شده است.

وی اضافه کرد: همچنین میدان جمهوری به طرف سه راه مسجد جامع و چند مسیر دیگر منتهی به این خیابان‌ها توسط شهرداری سقز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است لذا رانندگان از تردد غیر ضرور در سطح شهر به ویژه نقاطی که باعث گره‌های ترافیکی می‌شود، جدا خودداری کنند.

بازاریان سقز هم به صورت خودجوش و همدلانه در راستای مهار کرونا بخش زیادی از مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 515356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.