بستری ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: در حال حاضر ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری هستند که حال تعدادی وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق فیاضی امروز -سه شنبه- در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه شهرستان خوانسار در رنگ‌بندی بیماری کرونا در وضعیت قرمز است، اظهار داشت: در تیرماه ۱۴۰۰ تعداد ۵۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری بودند اما از ابتدای مرداد ماه تا کنون ۱۲۴ نفر بستری شدند.

وی افزود: در مردادماه امسال ۹۰۰ نفر در مراکز درمانی شهرستان خوانسار به صورت سرپایی تست کرونا دادند که تست ۳۵۵ نفر از آنان مثبت اعلام شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوانسار گفت: در حال حاضر ۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان فاطمیه خوانسار بستری هستند که حال تعدادی وخیم است.

فیاضی تأکید کرد: تجمع موجب انتقال ویروس می‌شود و تنها راه کنترل پیک پنجم کرونا جلوگیری از تردد و تجمع است.

وی گفت: در شهرستان خوانسار واکسیناسیون کرونا ادامه دارد و از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر دوز اول و تعداد ۳ هزار و ۸۲۵ نفر نیز دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

ورود به آرامستان فاطمیه خوانسار تا اطلاع ثانوی ممنوع است

در ادامه معاون فرماندار خوانسار اظهار کرد: ورودی‌های خوانسار به منظور جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیر بومی از سمت دامنه؛ گلپایگان، روستای رحمت آباد توسط نیروهای انتظامی و بسیج و هلال احمر به صورت شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

عبدالرضا دهاقین با بیان اینکه مجوزهای تردد تا پایان طرح باطل است، گفت: از شامگاه یکشنبه ۲۴ مردادماه تا پایان طرح تعطیلی سراسری، پلیس راهور شهرستان نسبت به اجرای جریمه برای خودروهای پلاک غیر بومی اقدام و گزارش را به صورت روزانه به دادستان و فرمانداری اعلام کند.

وی با بیان اینکه اصناف، گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند و در صورتی که اصناف نسبت به مصوبه ستاد کرونا بی‌توجهی کنند پلمپ خواهند شد، گفت: تمام رستوران‌ها و بوم گردی‌ها به صورت بیرون مجاز به فعالیت هستند.

معاون فرمانداری خوانسار با بیان اینکه تمام پارک‌های شهرستان تعطیل و سیستم روشنایی نیز تا اطلاع ثانوی قطع شود، گفت: ورود به آرامستان‌های شهرستان به ویژه بهشت فاطمه شهر خوانسار تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

کد خبر 515328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.