حکایت رونالدو در تورین، ناراضی اما پولدار

برخی رسانه ها گزارش کرده اند کریستیانو رونالدو به دنبال پایان بخشیدن به دوران بازی خود در تورین و جدایی از یوونتوس است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا این لحظه از پنجره نقل و انتقالاتی سپری شده، جابه‌جایی های صورت گرفته که کمتر کسی فکر آن را می‌کرد و پاریس سن ژرمن نقشی محوری به عنوان فعال‌ترین داشته است؛ پاریسی که شایعات نقل و انتقالاتش هنوز تمامی ندارد.

به تازگی اخبار جدایی رونالدو از یوونتوس به گوش می‌رسد و برخی از رسانه‌ها در فرانسه و اسپانیا به این شایعه دامن زده‌اند. هنوز رسانه‌های ایتالیایی در این خصوص اظهار نظری نکرده‌اند اما در ابتدای پنجره مشخص بود که رونالدو آنچنان از وضعیت خود در یووه راضی نیست.

ستاره تیم ملی پرتغال با هدف و آرزوی کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پا به تورین گذاشت اما تاکنون در انجام این امر ناکام بوده و حتی بیانکونری، روزهای سخت‌تری را نسبت به دوران قبل از رونالدو سپری می‌کند که نشان می‌دهد پروژه ورزشی این تیم ممکن است دیگر برای برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان جذاب نباشد.

در همین رابطه واکنش فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح جهان فوتبال که با رسانه قدرتمند اسکای اسپورت کار می‌کند، به خبر ایدو آگیره درباره احتمال ترک تورین توسط رونالدو شنیدنی است: یوونتوس هیچ پیشنهادی در مورد این بازیکن دریافت نکرده است و او در ایتالیا به کار خود ادامه می‌دهد. پاریس به او علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد کیلیان امباپه به کار خود ادامه دهد. انتقال رونالدو به سیتی نادرست است و آنها روی معامله هری کین متمرکز شده‌اند.

رومانو که یکی از معتبرترین خبرنگاران در بحث نقل و انتقالات دنیای فوتبال محسوب می‌شود، تأیید کرد که رونالدو فعلاً در یووه ادامه خواهد داد. پیش از این پرز گفته بود که تمایلی به جذب دوباره رونالدو ندارد. پی اس جی به دنبال نگه داشتن ستاره گران قیمت فرانسوی خود است و سیتی هم مدت هاست به هری کین فکر می‌کند.

در نظر گرفتن معادلات در سمت خریداران احتمالی یک زاویه دید است. از جانب دیگر، نباید فراموش کرد که رونالدو یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد و دریافتی او به عنوان حقوق نیز بسیار زیاد است. تقریباً هیچ باشگاهی در حال حاضر میلی به پرداخت چنین رقم سنگینی برای یک بازیکن پا به سن گذاشته ندارد و یوونتوس نیز در حال حاضر مایل نیست بدون دریافت هرگونه مبلغی دست به فروش ستاره خط حمله‌اش بزند.

شاید هم یوونتوس به خاطر مخارج بالای رونالدو ناراضی است و هم خود این بازیکن از پروژه ورزشی بیانکونری خسته شده است. با این حال، رونالدو در تورین ناراضی اما پولدار است و به همین خاطر بعید نیست که ستاره پرتغالی حداقل یک سال دیگر نیز صبر کند. یووه شاید امسال با رونالدو قهرمان شود، رونالدو امسال پولش را تمام و کمال می‌گیرد و سال بعد رایگان با دستمزدی خوب به تیم جدیدی می‌پیوندد. باشگاه‌های مطرح اروپایی نیز سال آینده از شر قرارداد سنگین سی آر سون راحت خواهند بود و می‌توانند یکی از برترین‌های تاریخ را در سال‌های آخر بازی‌اش می‌توانند با دستمزدی بسیار کم به خدمت بگیرند.

کد خبر 515300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.