اجرای پویش نذرخون در ۱۱ پایگاه انتقال خون اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در خصوص پویش نذر خون در استان، مراکز شرکت کننده در این طرح و ساعات کاری مراکز انتقال خون در روزهای تاسوعا و عاشورا توضیحاتی ارائه داد.

علی فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای "پویش نذر خون" در اصفهان، اظهار کرد: از ابتدای محرم تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان اصفهان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در پویش نذر خون شرکت کردند، پویش نذر خون تا پایان ماه صفر ادامه دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در این طرح شرکت کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۱ پایگاه در استان اصفهان پذیرای اهداکنندگان خون در پویش نذر خون هستند، پایگاه‌های انتقال خون شهر اصفهان واقع در خیابان کمال اسماعیل، کاشان، شهرضا، گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر، زرین‌شهر، نائین و خمینی‌شهر آماده ارائه خدمت به افرادی که می‌خواهند در پویش نذر خون شرکت کنند، هستند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان در خصوص ساعت کاری پایگاه‌های انتقال خون در اصفهان، تصریح کرد: پایگاه انتقال خون خواجو در شهر اصفهان همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۸:۳۰ و روز پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷:۴۰، روز تاسوعا هشت صبح تا ۱۶:۳۰ و روز عاشورا از ساعت هشت صبح تا ۱۴ آماده خدمت‌رسانی به افرادی است که می‌خواهند خون اهدا کنند.

وی با بیان اینکه افراد با نوبت دهی حضوری و اینترنتی می‌توانند برای اهدای خون اقدام کنند، افزود: افراد می‌توانند برای ثبت نوبت به بخش نوبت دهی پایگاه اینترنتی سازمان انتقال خون به نشانی www.ibto.ir مراجعه کنند، تاکنون استقبال خوبی از پویش نذر خون شده است و پایگاه انقال خون خمینی‌شهر در روز تاسوعا و عاشورا تعطیل است.

فتوحی گفت: پایگاه‌های انتقال خون در شهرستان‌های کاشان، نجف‌آباد، خوانسار و شهرضا در روزهای تاسوعا و عاشورا در شیفت صبح آماده خدمت‌رسانی به شهروندان علاقمند به شرکت در پویش نذر خون هستند.

کد خبر 515285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.