یک میلیارد تومان برای سیاه پوش کردن شیراز هزینه شد

رئیس سازمان فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: بیش از یک میلیارد تومان برای فضا سازی محرم در شیراز هزینه شده است.

به گزارش ایمنا، مرتضی جعفری اظهار کرد: شهرداری شیراز با توجه به رسالتی که در تمامی فعالیت‌های اجتماعی دارد سعی کرده تا به عنوان یکی از کنشگران اجتماعی نقشی در فعالیت‌های جامعه داشته و بتواند وظایف محول شده را به خوبی اجرایی کند در این راستا و با توجه به وظایفی که برای این نهاد در نظر گرفته شده سعی کردیم تا سیمای شهر را متناسب با ماه محرم تنظیم کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا شهرداری شیراز مناطق مختلف شهر را سیاه پوش کرد تا چهره سومین حرم اهل بیت متناسب با این ایام سیاه پوش شود این در حالی است که برای اولین بار و رو به روی باغ عفیف آباد تکیه سفینه النجاه به صورت کشتی طراحی و توسط جمعی از جوانان انقلابی شیراز اجرایی شد.

رئیس سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اضافه کرد: با توجه به همکاری‌های صورت گرفته این نهاد با سایر نهادهای اجتماعی و در جهت سیاه پوش کردن شهر شیراز بالغ بر یک میلیارد تومان برای این اقدام میان شهرداری و نهادهای همکاری توزیع شده است تا شیراز سیاه پوش شود.

جعفری در ادامه در خصوص سایر فعالیت‌های شهرداری در ماه محرم نیز تصریح کرد: شهرداری شیراز بر حسب وظایفی که بر عهده این نهاد گذاشته شده است فعالیت‌ها و اقدامات خود را انجام داده است و توانسته در فعالیت‌های مختلفی که در این ماه انجام می‌شود به عنوان همکار حضور داشته باشد.

منبع: مهر

کد خبر 515264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.