بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین نتوانست بالای این محدوده تثبیت کند بنابراین دچار ریزش قیمتی شد و کاهش ۳.۲ درصدی را تجربه کرد، باید دید آیا به بالای این سطح باز خواهد گذشت و یا اینکه به روند نزولی ادامه می‌دهد، در حال حاضر وزن روند به سمت افت قیمت خواهد بود مگر اینکه مجدد به بالای این سطح بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۵ هزار و۸۹۳ دلار، کاهش ۳.۲۸ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۱۶۴ دلار ۳۸ سنت

· کاردانو دو دلار و ۶ سنت

· بایننس کوین ۴۱۸ دلار و ۲۵ سنت

· دوج کوین ۳۲ سنت

· ریپل یک دلار ۱۷ سنت

· پولکادات ۲۶ دلار و ۱۹ سنت

· یونی سواپ ۲۹ دلار و ۱۲ سنت

· سولنا ۷۴ دلار و ۲۴ سنت

· بیت کوین کش ۶۷۶ دلار و ۷۸ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۵ مرداد، در حوالی مقاومت

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین اگر بتواند بالای ۴۷ هزار ۵۰۰ دلار خود را تثبیت کند انتظار رشد قیمتی تا محدوده ۵۳ هزار دلار را برای این رمز ارز متصوریم.

بیت کوین ۲۶ مرداد ماه

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته در خصوص اما و اگر توانایی تثبیت بیت کوین بالای محدوده مقاومت صحبت کردیم اما این رمز ارز نتوانست بالای این محدوده تثبیت کند بنابراین دچار ریزش قیمتی شد و کاهش ۳.۲ درصدی را تجربه کرد، باید دید آیا به بالای این سطح باز خواهد گذشت و یا اینکه به روند نزولی ادامه می‌دهد، در حال حاضر وزن روند به سمت افت قیمت خواهد بود مگر اینکه مجدد به بالای این سطح بازگردد.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

وزارت امور خارجه آمریکا به هکرهای کلاه سفید ۱۰ میلیون دلار ارز دیجیتال پاداش می‌دهد

دولت آمریکا در ازای در اختیار گذاشتن اطلاعات مربوط به تروریست‌ها یا هکرهای وابسته به دولت‌های خارجی، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. پلتفرم «پاداش برای عدالت» وزارت امور خارجه آمریکا به افراد اجازه می‌دهد تا به طور ناشناس اطلاعات خود را ثبت کرده و در ازای آن ارز دیجیتال دریافت کنند. در این پلتفرم، در ازای دریافت اطلاعات مربوط به مظنونان تروریستی، افراطیون و هکرهای وابسته به دولت‌های خارجی، ۱۰ میلیون دلار پاداش درنظر گرفته شده است.

اظهار نظر طرفداران بیت کوین درباره تحولات افغانستان

هم‌زمان با قدرت‌گرفتن طالبان در افغانستان، برخی از طرفداران بیت کوین در توئیتر نسبت به تحولات اخیر این کشور واکنش نشان دادند. یکی از حامیان مشهور بیت کوین در توئیتر به نام BitcoinIsSaving گفته است: «اکنون بیت کوین بهترین امید افغانستان است، همیشه این طور بوده، اما حالا دیگر همه متوجه این موضع خواهند شد. در مورد بقیه کشورهای جهان هم همین طور است.»

مارک کوبان موجودی دوج کوین خود را اعلام کرد

مارک کوبان اخیراً در توئیتر خود اعلام کرد که میزان دوج کوین کیف پول شخصی خود و تیم ماوریکس کمتر از ۱۵ هزار دلار است. با این حال یکی از کاربران عنوان کرد که این تنها بخش کوچکی از ۴.۴ میلیارد دلار ارز دیجیتالی است که تحت مالکیت کوبان قرار دارد. گفتنی است که طبق گزارش‌های اخیر، پسر ۱۱ ساله مارک کوبان نیز دوج کوین دارد.

میزان اتر سپرده‌گذاری شده در قرارداد اتریوم ۲.۰ به اوج ۶.۷ میلیون واحد رسید

براساس نمودار منتشر شده توسط تیم تحلیلی گلسنود، ارزش کل اترهای قفل شده در قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ بهشش میلیون و ۷۲۷ هزار و ۹۳۸ اتر به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۰ دلار رسیده است. با این حساب، تقریباً ۹ درصد کل عرضه اتریوم در قرارداد سپرده اتریوم ۲.۰ سهام‌گذاری شده است. گلسنود همچنین عنوان کرده است که میزان اتریوم موجود در صرافی‌ها به کمترین میزان خود در هفت ماه گذشته رسیده است.

قیمت کاردانو فقط ۹ درصد با اوج تاریخی فاصله دارد

قیمت کاردانو در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) از مرز دو دلار عبور کرد و هم‌اینک به حدود ۲.۱۶ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال امروز تا رقم ۲.۲۴ دلار هم بالا رفت که تقریباً ۹ درصد با اوج تاریخی ۲.۴۶ دلاری آن فاصله دارد. افزایش قیمت کاردانو در شرایطی صورت گرفت که قراردادهای هوشمند کمتر از یک ماه دیگر در بستر این بلاک چین اجرایی می‌شود. کاردانو در حال حاضر جایگاه چهارم بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار دارد.

طرفداران دوج کوین می‌توانند تسلای کارکرده خریداری کنند

شرکت باتس اعلام کرد طرفدران دوج کوین می‌توانند با استفاده از این میم کوین تسلای کارکرده خریداری کنند. این شرکت شرایطی را مهیا کرده است که بنگاه‌های اتومبیل‌فروشی محلی بتوانند برای فروش تسلاهای دست دوم ارزهای دیجیتال همانند دوج کوین را بپذیرند. باتس پذیرش دوج کوین را پیش از این در دستور کار خود قرار داده بود. این در حالی است که تسلا سه ماه پیش اعلام کرد فروش محصولاتش را در ازای دریافت دوج کوین بررسی می‌کند؛ با وجود این، مشخص نیست تصمیم‌گیری در این باره به چه نتیجه‌ای رسیده است.

حمایت‌های ماسک و کوبان قیمت دوج کوین را بالا برد

داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد قیمت دوج کوین در مقایسه با روز گذشته ۱۲.۵ درصد و نسبت به هفته گذشته ۴۰.۴ درصد افزایش یافته و به ۳۳ سنت رسیده است. این رشد قیمت را می‌توان به توییت‌های اخیر مارک کوبان و ایلان ماسک نسبت داد. این دو نفر مدعی شده بودند دوج کوین قوی‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه کالا و خدمات است. علت دیگر افزایش قیمت این میم کوین را می‌توان با باشگاه لیگ برتری واتفورد انگلیس مرتبط دانست. این باشگاه در فصل جاری دوج کوین را تبلیغ می‌کند.

پالی نتورک برای کشف باگ‌های خود ۵۰۰ هزار دلار جایزه می‌دهد

پروتکل دیفای پالی نتورک (Poly Network) که هفته گذشته مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از ۶۰۰ میلیون دلار از آن به سرقت رفت، اکنون از اختصاص ۵۰۰ هزار دلار جایزه برای کشف باگ‌های این شبکه خبر داده است. پالی نتورک در توییت خود اینگونه نوشت: «علاوه‌بر پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری به MrWhiteHat، پالی نتورک ۵۰۰ هزار دلار دیگر را برای آژانس‌های امنیتی برتر اختصاص خواهد داد.»

مهندس نرم‌افزار سابق زی‌کش رهبری طرح شبکه اجتماعی غیرمتمرکز توئیتر را برعهده می‌گیرد

جی گربر، مهندس نرم‌افزار سابق زی‌کش (Zcash) و شرکت بلاک چین اسکوچین (Skuchain)، رهبری طرح شبکه اجتماعی غیرمتمرکز را برعهده خواهد داشت. توئیتر این طرح را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود. گربر روز دوشنبه در توییت خود اعلام کرد که پس از همکاری نزدیک با «گروهی از سازندگان و متفکران» اکوسیستم اجتماعی غیرمتمرکز، رهبری پروژه بلو اسکای (Bluesky) را برعهده خواهد داشت. این گروه قصد دارد افراد جدیدی را به استخدام بلو اسکای درآورد و در راستای تحقق طرح شبکه اجتماعی غیرمتمرکز، با توئیتر و سایر شرکت‌ها همکاری کند.

تیک تاک با پلتفرم پخش موسیقی مبتنی بر بلاک‌چین همکاری می‌کند

به گزارش مجله رولینگ استون، رسانه اجتماعی تیک تاک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین آودیوس (Audius )را به عنوان نخستین شریک خود در زمینه پخش موسیقی انتخاب کرد. هنرمندانی که از تیک تاک استفاده می‌کنند، می‌توانند موسیقی‌های خود را از طریق بخش صداهای تیک تاک منتشر کنند. گفتنی است که برنامه آودیوس، در اوایل ماه جاری اعلام کرد که به آمار ۵ میلیون کاربر ماهانه رسیده و از این حیث یکی از پرکاربردترین برنامه‌هایی باشد که از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کند.

نووگراتز: هیچ خصومتی با پروژه و طرفداران کاردانو ندارم

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، که به خاطر اظهارنظر درباره کاردانو با واکنش شدید چارلز هاسکینسون و طرفداران این ارز دیجیتال مواجه شده بود، سعی کرده به رفع سو تفاهم‌ها بپردازد. نووگراتز در توئیتر نوشت: «کاردانو دارای طرفدارانی پرشور است و من هیچ خصومتی با تیم این پروژه ندارم.» او همچنین باور دارد پروژه‌هایی همانند لونا و سولانا در مقایسه با کاردانو گزینه‌های بهتری هستند. نووگراتز پیش‌تر گفته بود رسیدن کاردانو به رتبه سوم بازار ارزهای دیجیتال طی روزهای گذشته برایش قابل‌درک درک نیست.

هشدار فیچ ریتینگز درباره عواقب منفی استفاده از بیت کوین در السالوادور

شرکت خدمات مالی فیچ ریتینگز آمریکا اعلام کرد استفاده از بیت کوین در السالوادور به عنوان پول رایج عواقبی منفی را برای مؤسسه‌های مالی و بخش بیمه این کشور به همراه دارد. بنا بر اعلام فیچ ریتینگز، اگر این نهادها بخواهند بیت کوین‌های خود را حفظ کنند با ریسک نوسان‌های شدید قیمت بیت مواجه هستند. این شرکت آمریکایی افزود فروش آنی بیت کوین از طرف این مؤسسه‌ها نیازمند ایجاد تغییرات در زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری برای مدیریت این ارز دیجیتال است و این مسئله سبب می‌شود سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در سایر بخش‌های مهم به شدت کاهش یابد. فیچ خاطر نشان کرد قوانین بیت کوینی السالوادور عجولانه به تصویب رسیده‌اند و شرکت‌ها فرصت چندانی برای وفق دادن خود با این تغییرات نداشته‌اند.

تحلیلگران می‌گویند ۴۶ هزار و ۵۰۰ دلار سطح کلیدی برای بیت کوین است

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت کوین پس از لمس سطح قیمتی ۴۸ هزار دلار در روز دوشنبه، دچار افت قیمت شده و تا ۴۵ هزار و ۸۰۰ دلار نیز پایین آمده است. تحلیلگران معتقدند چالش بعدی بر سر راه بیت کوین برای ادامه روند صعودی خود این است که در معاملات روزانه بالای ۴۶ هزار و ۵۰۰ دلار بسته شود و این سطح قیمتی را حفظ کند. در غیر این صورت می‌توان انتظار داشت قیمت ارز دیجیتال شماره یک جهان تا ۴۰ هزار دلار نیز پایین بیاید.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 515263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.