شرایط معافیت مالیاتی موسسات خیریه اعلام شد+جزئیات

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرط برخورداری از معافیت مالیاتی مؤسسات خیریه، نام‌نویسی در سامانه آن است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مریم‌السادات میرمالک ثانی اظهار کرد: مؤسسات خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی بر اساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست‌های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به آدرس tab۱۷.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: مؤسسات خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حساب‌های درخواستی را تکمیل کنند.

میرمالک گفت: طبق دستورالعمل، مقرر شده است از تاریخ ۱۰ مرداد به بعد مؤسسات خیریه، تمامی پرداخت‌های حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا / پایا، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی مؤسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گزارش پرداخت‌ها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال می‌شود.

وی اظهار کرد: بر همین اساس صاحبان امضای مؤسسه می‌توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد مؤسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان مؤسسه را بر اساس داده‌های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.

میرمالک با اشاره به اینکه راهنمای تمام مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستورالعمل در سامانه قابل رؤیت است، اظهار کرد: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰ برای پاسخگویی به مخاطبان پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام خواهد شد.

کد خبر 515239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.