۲۳۰ هکتار بافت فرسوده مصوب در منطقه ۱۰ وجود دارد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: این منطقه ۲۳۰ هکتار بافت فرسوده مصوب دارد که با همکاری مردم و با اجرای سیاست‌های کلان شهرداری و دولت سعی کردیم این بافت‌ها را تا حد امکان احیا و باززنده‌سازی کنیم.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهروندان ساکن که برای دریافت پروانه ساختمانی در بافت فرسوده به شهرداری مراجعه کردند برای احتساب هزینه‌های جانبی، نهایت همکاری و مساعدت را در کنار سایر دستگاه‌ها با آن‌ها داشتیم تا بخشی از این بافت‌ها  احیا شده و گلوگاه‌ها بازگشایی شود.

وی تصریح کرد: سیاست کلی شهرداری، دولت، نظام مهندسی و بانک‌ها همه در کنار یکدیگر باعث شد برای احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد گام‌های بزرگی برداشته شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین تعداد پروژه‌های مشارکتی در این منطقه است، اظهار کرد: منطقه ۱۰ در حوزه سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت بخش خصوصی پیشگام و پیشتاز است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ شهرداری از داشتن بافت تاریخی و فرهنگی محروم است، ادامه داد: با توجه به قابلیت‌های دیگری همچون قرار گرفتن در مجاورت دو بزرگراه و نزدیکی به فرودگاه اصفهان، زمین‌های مستعدی برای سرمایه‌گذاری در این منطقه وجود دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: بیشترین مراکز مذهبی و خیریه در این منطقه قرار دارد، همچنین قابلیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن باعث شده همیشه در سطح شهر جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 515238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • GB ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    مدیر منطقه ده شهردارنمونه