واکسیناسیون ۴۳۰۰ تاکسیران مشهدی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تزریق بیش از چهار هزار و ۳۰۰ دز واکسن کرونا به تاکسیرانان خدوم این شهر خبر داد و گفت: برنامه واکسیناسیون تاکسیرانان با سرعت بیشتر و به صورت کامل و تا دریافت واکسن توسط آخرین تاکسیران ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: شاهد پیک پنجم شیوع ویروس کرونا در مشهد هستیم و با توجه به آسیب پذیر بودن تاکسیرانان روند واکسیناسیون آنها سرعت گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۳۰۰ نفر موفق به دریافت واکسن شده‌اند، افزود: تاکسیرانان پس از دریافت پیامک به دلیل رعایت هرچه بهتر پروتکل‌های بهداشتی با مراجعه به محل‌های تعیین شده به صورت خودرویی (در داخل خودرو) واکسن خود را دریافت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: محل دریافت واکسن فرهنگسرای امت واقع در بلوار ولایت است و با توجه با شرایط خاص شیوع این ویروس از تاکسیرانان درخواست می‌شود پس از دریافت پیامک به هیچ عنوان تزریق آن را به تأخیر نیانداخته و در زمان مقرر به محل تعیین شده مراجعه نکنند.

کد خبر 515103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.