اصناف در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعف داشته باشند

رییس اتاق اصناف ایران، در پیامی به جامعه اصناف کشور تاکید کرد که بدون خستگی و دل‌زدگی از آثار کرونا، همچنان با قبول مسوولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اتاق اصناف ایران، «سعید ممبینی» در این پیام نوشت: خیز جدید بیماری کرونا با گونه دلتا در کشور موجب شده که در روزهای اخیر مکرر رکورد موارد ابتلاء بیماری در کشور شکسته شود و آمار مرگ‌ومیر به‌طرز نگران‌کننده‌ای افزایش یابد، افزایش میزان بستری‌ها و اشغال بیش از ظرفیت تخت‌های بیمارستانی موجب دشواری خدمات به بیماران توسط کادر درمانی شده است.

وی ادامه داد: شرایط مذکور سبب شده دولت محدودیت‌های جدیدی برای رفت‌وآمدها و فعالیت ادارات و کسب‌وکارها در روزهای آتی لحاظ کند.

رئیس اتاق اصناف ایران خاطرنشان کرد: قابل درک است که استمرار این محدودیت‌ها برای اصناف و بازاریان کشور که از ابتدای شیوع ویروس کرونا متحمل خسارت‌هایی شده‌اند موجب خستگی و دل‌زدگی شده است، اما به‌طور قطع اگر سنگر مقابله با ویروس را ترک کنیم، مدافعان سلامت به تنهایی قادر به محافظت از جان خیل عظیم آسیب دیدگان از حملات ویروس نخواهند بود.

ممبینی از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان تقاضا کرد: همچنان با قبول مسؤولیت اجتماعی در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دقت مضاعفی داشته باشند تا به مدد الهی و پیگیری مسؤولان در تأمین و توزیع واکسن، شاهد از بین رفتن سریع‌تر این ویروس منحوس از سطح جامعه باشیم.

وی تاکید کرد: همکاران ما در اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور و بازرسی‌های ذی‌ربط، باید استراتژی سخت‌گیرانه‌تری در رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی اعمال کنند و نسبت پروتکل‌های مربوط به شاغلان واحدهای صنفی و همچنین آنچه مربوط به مشتریان است تذکرات جدی‌تری انجام شود.

کد خبر 515066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.