آغاز مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان آستارا

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرآستارا از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون تاکسیرانان این شهر علیه بیماری کووید_۱۹ خبر داد.

غلامرضا مصاحب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سازمان حمل و نقل شهرداری آستارا، حدود ۴۰۰ دستگاه تاکسی شهری، یک هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۲ دستگاه تاکسی بی‌سیم، حدود ۱۶۸ دستگاه تاکسی خطوط زیر ۳۰ کیلومتر و ۶۰۰ دستگاه خودروی حمل و نقل بار درون شهری فعال است که تعدادی از رانندگان تاکسی این سازمان به دلیل داشتن سن بالا قبلاً علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا حدود چهار ماه پیش اسامی حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از رانندگان تاکسی آستارا را به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ارسال کرده بود که مرحله نخست واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی با اولویت تاکسی‌های شهری از امروز دوشنبه ۲۵ مردادماه در دانشگاه آزاد اسلامی آستارا در دو شیفت کاری از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۱۹ به نوبت انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی شهری در این مرحله با تزریق واکسن کووبرکت و آسترازنکا علیه بیماری کووید _۱۹ واکسینه می‌شوند.

وی از همه تاکسیرانان آستارا درخواست کرد، تا با همراه داشتن دفترچه یا کارت فعالیت خود در زمان تعیین شده با مراجعه به دانشگاه آزاد این شهر، واکسن کرونا را تزریق کنند.

مصاحب یادآور شد: دوز دوم واکسن کوبرکت ۲۸ روز دیگر و آسترازنکا سه ماه دیگر به رانندگان تاکسی تزریق خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر بندر مرزی آستارا در حاضر با بیش از ۵۵ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 514977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.