تعطیلی ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورا

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از فضاسازی ایستگاه‌های بازیافت در ایام محرم و صفر و عزاداری حضرت سید الشهدا(ع) خبر داد.

محمد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به رسم سال‌های گذشته و به مناسبت ایام محرم ایستگاه‌های بازیافت شهر اصفهان سیاهپوش شدند.

وی با اشاره به فضاسازی متناسب با ایام محرم در تعداد ۶۵ ایستگاه بازیافت، افزود: فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در ماه محرم تنها محدود به اقدامات تبلیغاتی نیست بلکه در حوزه فرهنگی و همراه سازی شهروندان همچنین مدیریت پسماندهای مازاد در این ماه، برنامه‌ریزی لازم شده و در این زمینه کلیپ‌ها و محتواهای آموزشی در زمینه مدیریت پسماندها در ماه محرم، به ویژه کاهش استفاده از یک بار مصرف‌ها و جلوگیری از اسراف، تهیه شده که در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به تعطیلی ایستگاه‌های بازیافت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: به حرمت این ایام و به منظور ایجاد شرایط عزاداری برای متصدیان ایستگاه‌های بازیافت در دو روز تاسوعا و عاشورا در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ مردادماه فعالیت ایستگاه‌های بازیافت و خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک شهر اصفهان تعطیل خواهد بود لذا شهروندان برای تحویل پسماندهای خشک خود در این هفته قبل از این دو روز اقدام کرده یا تحویل پسماندهای خشک را به روزهای آتی موکول کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌ها و تعطیلی‌های اعلام شده از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، ساعات کاری ایستگاه‌های بازیافت در روزهای دوشنبه، سه شنبه، جمعه و شنبه پیش رو در تاریخ‌های ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ از ساعت هشت تا ۱۳ خواهد بود و شیفت عصر تعطیل می‌شود.

کد خبر 514931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.