۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
سرپرست شهرداری لردگان تعیین شد

رئیس شورای اسلامی شهر لردگان گفت: مجید محمدی به عنوان سرپرست شهرداری لردگان مشخص شد.

سیاوش جلیل پیران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجید محمدی یکی از کارکنان شهرداری لردگان به عنوان سرپرست شهرداری این شهر تعیین شد.

وی با بیان اینکه برای تعیین شهردار فراخوان داده شده، افزود: شهردار باید دارای رشته مرتبط بوده و در مدیریت شهری قوی باشد.

جلیل پیران سابقه کار در شهرداری را از دیگر شاخص‌های یک شهردار دانست و تصریح کرد: معضلات مربوط به دفع فاضلاب شهری، آسفالت کوچه‌ها، مدیریت خدمات شهری و جایگاه‌های دفن زباله از بزرگترین مشکلات شهر لردگان است که شهردار آینده باید برای اصلاح آن اهتمام لازم را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخاب متعدد سرپرست برای شهرداری این شهر که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر لردگان اتفاق افتاد، در دوره ششم نیز تکرار خواهد شد یا نه؟ گفت: قطعاً بعد از سرپرست تنها یک شهردار برای چهار سال آتی انتخاب خواهد شد.

جلیل پیران در مورد اثرات فرهنگ قومی قبیله‌ای مردم شهر، گفت: همگرایی خوبی بین اعضای شورای شهر وجود دارد البته در برخی موارد مردم حق دارند اما نیاز به فرهنگ سازی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: دلیل پرداخت نشدن عوارض توسط مردم، به دلیل ضعف در ارائه خدمات از سوی شهرداری و آگاهی کم مردم است؛ مردم باید بدانند شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است و تا درآمد کسب نکند نمی‌تواند شهر را آباد کند.

جلیل پیران در مورد همگرایی برای اصلاح فرهنگ قومی قبیله‌ای میان مردم و اختلافاتی که بین شورای سابق بود، تاکید کرد: قطعاً با همکاری امام جمعه، نیروی انتظامی، فرمانداری و شوراها و شهرداران دوره‌های گذشته مشکلات احصا شده و شورای شهر برای رفع کردن مشکلات اقدام می‌کند.

کد خبر 514840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.