کمک ۱۷ میلیاردی سازمان همیاری شهرداری‌ها به شهرداری بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: به منظور تعمیر اتوبوس‌های درون‌شهری، قطعات مورد نیاز این اتوبوس‌ها از نمایندگی مربوطه تحویل گرفته شد.

به گزارش ایمنا، حسین اخلاقی با اشاره به کمک بلاعوض ۱۷ میلیارد ریالی از سوی سازمان شهرداری و دهیاری‌های کل کشور اظهار کرد: قطعات مورد نیاز به منظور تعمیر و بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری از نمایندگی مربوطه تحویل گرفته شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر بازسازی‌ها و تعمیرات دوره‌ای که برای اتوبوس‌های درون‌شهری انجام می‌شود، با دریافت این قطعات نیز می‌توانیم اتوبوس‌های بیشتری را جهت رفاه حال شهروندان به چرخه حمل و نقل اضافه کنیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در ادامه خاطرنشان کرد: در پروسه بهسازی و رفع ایرادات دوره‌ای، تمامی قطعات فرسوده مانند موتور، شیشه‌ها، باطری، انواع سنسورها و… با قطعات جدید جایگزین می‌شود.

اخلاقی با بیان اینکه علاوه بر این موارد، همچنین رنگ آمیزی مجدد و تعویض روکش‌ها و صندلی‌های اتوبوس‌ها نیز انجام می‌شود، یادآور شد: هزینه بازسازی و تعمیر یک دستگاه اتوبوس حدود یک دهم هزینه خرید یک دستگاه اتوبوس جدید برآورد می‌شود که قطعاً بسیار مقرون به صرفه‌تر است.

وی در همین راستا عنوان کرد: پیش از این نیز ۴۱ دستگاه اتوبوس پارسین و ۲۲ دستگاه اتوبوس آرین بازسازی و تعمیر شده‌اند که هم اکنون وارد چرخه حمل و نقل شده و خدمات رسانی به شهروندان را دنبال می‌کنند.

منبع: فارس

کد خبر 514830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.