حمل و نقل عمومی گرگان سیاهپوش شد

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان گفت: در آستانه ایام عزاداری امام حسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد.

به گزارش ایمنا، فرزاد یعقوب‌زاده اظهار کرد: مراسم سیاهپوش کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان امروز در میدان شهرداری گرگان انجام شد.

وی افزود: به پاس احترام به ساحت مقدس امام حسین (ع) و با توجه به ایام محرم و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی این کار انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳ هزار دستگاه تاکسی شهری، ۹۰ دستگاه اتوبوس، ۲ هزار دستگاه آژانس و یک‌هزار دستگاه سرویس مدارس در شهر گرگان در حوزه حمل و نقل عمومی و جابه‌جایی مسافران فعال هستند.

یعقوب‌زاده ادامه داد: در این مراسم علاوه بر سیاهپوش کردن وسایل نقلیه عمومی شهرداری، توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان نیز صورت می‌گیرد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا در استان و برای جلوگیری از تجمع و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تعدادی از این دستگاه‌ها به صورت نمادین سیاهپوش و ضدعفونی شده و مابقی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی در بقیه ساعات روز انجام می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 514803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.