عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ مردادماه

در این بسته خبری از تعطیلی بوستان‌های قزوین تا احداث ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربع فضای سبز در سنندج و بازپیرایی ۵ بوستان شهری قدس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

بازپیرایی فضای سبز ۵ بوستان شهر قدس

سید مرتضی موسویان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قدس از بازپیرایی فضای سبز بوستان‌های حافظ، معلم، حنانه، سبز الماس و مسافر و تداوم این اقدام در دیگر بوستان‌های سطح شهر خبر داد.

مشارکت شهرداری اسلامشهر با متولیان اقامه عزا

سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اسلامشهر در ایام محرم با متولیان اقامه عزا برای سید و سالار شهیدان مشارکت و همکاری می‌کند.

کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند گفت: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه‌های عمرانی، رضایت مردم را در بهره‌مندی از پروژه‌های تعریف شده شاهد باشیم.

بوستان‌های قزوین تعطیل شد

حمید رحمانی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از تعطیلی تمامی بوستان‌های شهر قزوین به منظور مقابله با شیوع بیشتر کرونا ویروس خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری از سرایت این بیماری از پذیرش شهروندان در بوستان‌ها تا اطلاع بعدی معذوریم.

بازسازی محله قدیمی ۲۰۰ ساله در ساری

سید علی نورانی، شهردار منطقه بافت کهن و تاریخی شهر ساری از بازسازی محله قدیمی ۲۰۰ ساله این شهر خبر داد

پایان عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از پایان عملیات لایروبی و پاکسازی رودخانه زیارت در سطح مناطق ۱ و۳ خبر داد.

ایجاد فضای سبز به مساحت ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربع در سنندج

به همت شهرداری سنندج عملیات احداث فضای سبز ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربعی در منطقه سه شهرداری واقع در بلوار شهدای انتظام روبروی مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ انجام شد.

تکمیل پارک شاپوری خرم آباد تا پایان سال جاری

علیرضا صادقی، معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد گفت: تا پایان سال جاری همه نواقص پارک شاپوری برطرف می‌شود.

تداوم عملیات زیرسازی و تسطیح معابر خاکی زرند

پروژه بهسازی معابر سطح شهر یکی از برنامه‌های شهرداری زرند در خدمت رسانی به محله‌های کم برخوردار است که در کنار دیگر فعالیت‌های روزانه خدمات رسانی شهرداری به شهروندان، به منظور رضایت‌مندی شهروندان و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی و تسهیل در تردد در حال اجرا است.

شست و شوی معابر بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: پویش جهادی نظافت شهری در محله‌های مختلف مرکز استان آغاز شده است و در آن، معابر، باکس‌های زباله، ایستگاه‌های انتظار خط واحد و مبلمان شهری شست و شو و ضدعفونی می‌شود.

کد خبر 514795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.