امباپه نزدیک‌تر از همیشه به رئال مادرید

اگرچه پی اس جی موفق شد دو کاپیتان تیم‌های مطرح اسپانیا را جذب کند از طرفی دیگر در آستانه از دست دادن امباپه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، در حالی که پاری سن ژرمن فضای مناسبی را برای مراسم معارفه ستاره‌های جدید خود از جمله مسی، راموس، دوناروما، واینالدوم و اشرف حکیمی فراهم کرده بود، کمتر کسی انتظار داشت که صدای سوت هواداران شنیده شود و آن‌ها در این مراسم واکنشی منفی از خود به نمایش بگذارند.

هواداران در مراسم معارفه پاسخ محکمی به امباپه داده و او را سرزنش کردند. مهاجم فرانسوی که تنها یک سال از قراردادش با باشگاه پاری باقی مانده در امضای قرارداد جدید تعلل می‌کند و فعلاً اقدامی در این زمینه انجام نداده تا همین موضوع خشم هواداران پی اس جی را برانگیزد.

در حال حاضر سران باشگاه پاری سن ژرمن بی شک بابت جذب کاپیتان‌های تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول و میلان خوشحال هستند اما روی دیگر ماجرا، عدم تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. این مهاجم فرانسوی که با رقمی نجومی از موناکو به جمع پاری‌ها پیوست، تنها در بازه نقل و انتقالاتی کنونی فرصت دارد تا تیم جدیدی انتخاب کند در غیر این صورت با اتمام قراردادش در پایان فصل، وی به صورت رایگان از پی اس جی جدا می‌شود.

سران باشگاه پاریی در نظر دارند که در بازه کنونی یا قرارداد امباپه را تمدید کرده یا او را به فروش برسانند. بدون شک ناکامی در هر دو این موارد ضرر بسیار بزرگی بر این باشگاه وارد خواهد کرد چرا که در حال حاضر آن‌ها می‌توانند با فروش امباپه پول خوبی به جیب بزنند.

موضع رئال مادرید، جدی‌ترین مشتری امباپه نیز بسیار واضح است و آنها آماده مذاکره و ارائه پیشنهاد هستند و انتظار دارند پاری سن ژرمن پس از خرید مسی برای فروش امباپه آماده باشد. باشگاه اسپانیایی که نمی‌خواهد با تیم فرانسوی دشمنی ایجاد کند مایل است روابط خوبی با آنها داشته باشد اما بی تردید، رسیدن به توافق بر سر انتقال امباپه اصلاً ساده نخواهد بود.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی و ناصرالخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن تأکید کرده‌اند که امباپه به جایی نمی‌رود و تمایل دارند تا این بازیکن را در جمع خود نگه دارند، با این حال مسائل مالی ممکن است آن‌ها مجبور به فروش وی کند و خشم هواداران نیز به دنبال همین اتفاقات است.

کد خبر 514783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.