ناوگان اتوبوسرانی اصفهان در روزهای تعطیل با ۳۰ درصد ظرفیت فعال است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در روزهای تعطیل پیش رو، بر اساس مصوبات ستاد کرونا سرویس‌دهی اتوبوسرانی به شهروندان با ۳۰ درصد ناوگان انجام خواهد شد.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در ایام محرم همچون دیگر روزهای معمول از ساعت شش تا ۲۱ انجام می‌شود، اما در تعطیلات پیش رو با ۳۰ درصد ظرفیت به شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اتوبوس‌های شهر در تمام خطوط از ساعت شش تا ۲۱ آماده سرویس‌دهی به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌های شهر همچنان اجباری است، بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس تاکید و به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از خدمات اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی ناوگان طبق روال قبل در طول روز در پایانه‌های شهر انجام می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره پنج رقمی ۳۸۱۸۸ تماس گرفته یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 514752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.