شناسایی به موقع حفره آسفالت از حادثه پیشگیری کرد

معاون خدمات شهر شهرداری کرج گفت: شناسایی به موقع حفره آسفالت در خیابان شهید بهشتی در محدوده میان‌جاده کرج از وقوع حادثه برای خودروها جلوگیری کرد.

به گزارش ایمنا، ناصر حاجی محمدی اظهار کرد: شب گذشته تیم‌های رصد خدمات شهری شهرداری منطقه شش کرج حین گشت زنی، متوجه ایجاد حفره در آسفالت خیابان میان جاده کرج شدند که بلافاصله مدیران شهری با حضور در محل موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد که نشت آب سیستم جمع آوری آب‌های سطحی در خیابان شهید بهشتی در محدوده میان جاده فرونشست خاک و خالی شدن زیر آسفالت خیابان شده و حفره‌ای به عمق دو متر و قطر ۱۰ متر زیر آسفالت ایجاد شده است.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج ادامه داد: این حفره به صورت موقت با یک کامیون مخلوط بتن و ماسه ترمیم و در نهایت همسطح سازی شد.

حاجی محمدی با بیان اینکه تیم‌های رصد خیابان در معابر کرج فعال هستند، خاطرنشان کرد: اگر این حفره به موقع شناسایی نمی‌شد ممکن بود حتی یک خودروی سنگین را در خود ببلعد و حادثه‌ای بزرگ به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه قطر آسفالت معابر کرج حدود ۳۰ سانتی متر و حتی بیشتر است، گفت: پوسته آسفالت سبب شد که دیرتر متوجه حفره موجود شویم.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج تاکید کرد: اقدام لازم برای ترمیم لوله آسفالت محدوده حفره به وجود آمده در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

حاجی محمدی تصریح کرد: البته رفع خطر به صورت موقت بوده که سرپرست شهرداری کرج دستور ایمن سازی این نقطه را به معاون فنی و عمران شهرداری کرج صادر کرد که در اسرع وقت پیمانکار به کار گرفته و نسبت به ایمن سازی نقطه مورد نظر پرداخته شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 514722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.