آمادگی مدیریت شهری اصفهان برای تامین نیروی شبکه بهداشت و سلامت

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: برای تامین نیروی انسانی به شبکه بهداشت و سلامت کمک می‌کنیم تا فرایند واکسیناسیون مردم شهر تسریع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژمهرانی امروز (یکشنبه) با حضور در چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شهرداری به عنوان ارگان عمومی، بخشی از هزینه‌های ناشی از کنترل شیوع کرونا را متحمل شده است که موارد آن‌ها زیاد است اما به چشم نمی‌آید.

وی افزود: در این ایام مراکز فرهنگی و تفریحی شهرداری تعطیل شده و از تمام درآمدهای پیش‌بینی شده صرف نظر شد، زیرا حفظ جان مردم و سلامتی آن‌ها در اولویت بود همچنین مجموعه‌های سیاحتی صفه و ناژوان به دلیل وصول نشدن درآمدها زیان بسیاری دیدند و برای ضدعفونی مبلمان شهری هزینه‌های زیادی بر شهرداری تحمیل شد.

سرپرست شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در دفعات گذشته که ستاد مقابله با کرونا محدودیت وضع کرد مجموعه‌های صفه و ناژوان بسته شد، اما مردم از گوشه و کنار خود را به این مکان‌ها می‌رساندند و خودروهایشان را در حاشیه بزرگراه پارک و از عرض بزرگراه عبور می‌کردند.

بوژمهرانی اظهار کرد: شهرداری در حد توان هر کاری که باید برای جلوگیری از تجمع مردم و شیوع کرونا انجام دهد اجرا خواهد کرد، اما بخشی از آن به فرهنگ سازی میان شهروندان باز می‌گردد.

وی تاکید کرد: برای تأمین نیروی انسانی برای شبکه بهداشت و حوزه سلامت آمادگی داریم کمک می‌کنیم تا فرایند واکسیناسیون مردم شهر تسریع شود.

سرپرست شهرداری اصفهان ادامه داد: سفرهای بین‌استانی توسط ستاد مقابله با کرونا ممنوع شده، اما لازم است برای محدودیت تردد بین‌شهری نیز اقدام شود.

بوژمهرانی اضافه کرد: فرایبورگ بر اساس روابط خواهرخواندگی که با ما داشت، چندی پیش ۵۰ هزار یورو تجهیزات برای حوزه بهداشت و سلامت به اصفهان اهدا کرد که این از ثمرات ایجاد روابط بین‌الملل در شهرداری بوده است.

کد خبر 514718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.