۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
حکمرانی پادشاه مصری در آنفیلد

اسطوره‌های فوتبال انگلیس از محمد صلاح به عنوان بهترین ۳۵ میلیون پوندی یاد می‌کنند که یک باشگاه می‌تواند هزینه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، باشگاه لیورپول در تلاش است تا بتواند قرارداد وینگر مصری خود یعنی محمد صلاح را تمدید کند و این بازیکن نیز با درخشش خود در بازی روز گذشته تیمش نشان داد که استحقاق یک قرارداد جدید را دارد.

لیورپول در دیدار اول خود در لیگ جزیره به مصاف نوریچ رفت که نهایتاً شاگردان کلوپ به پیروزی رسیدند. صلاح در این مسابقه یک گل زد و دو پاس گل نیز داد تا در همه گل‌های لیورپولی‌ها سهیم باشد او همچنین به اولین بازیکنی تبدیل شد که در پنج دیدار ابتدایی متوالی از لیگ برتر گلزنی می‌کند و روز افتتاحیه شیرینی را برای سرخ پوشان رقم می‌زند.

یورگن کلوپ با لبخندی معنادار در خصوص گلزنی صلاح گفت: تصور می‌کنم که صلاح از مسئله تمدید قراردادش مطلع است و همین امر به او برای گلزنی انگیزه داد. صلاح همچنین موفق شد با باز کردن دروازه حریف، رکورد گل زدن در ۱۰۰ بازی جداگانه برای لیورپول را به نام خود ثبت کند.

زمان مهمی در اردوی آنفیلد فرا رسیده است چرا که سران باشگاه لیورپول باید با ترنت الکساندر آرنولد، فابینیو، آلیسون بکر و ویرجیل فن دایک قراردادهای جدیدی امضا کنند البته که پیش بینی می‌شود همه این بازیکنان قرارداد سخاوتمندانه جدیدی را از سوی باشگاه دریافت کنند اما مهم‌ترین چالش لیورپول با صلاح خواهد بود.

احتمالاً لیورپول مایل باشد تا هر چیزی که صلاح می‌خواهد را به او بدهد. بسیاری کارشناسان عقیده دارند که تمدید نکردن با محمد صلاح اشتباهی دیوانه‌وار خواهد بود. اگرچه او تابستان آینده ۳۰ ساله می‌شود و با افزایش دستمزدش به عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل می‌شود با این حال او بی شک لایق این احترام هست.

در حقیقت سابقه او در لیورپول گویای همه چیز است؛ ۱۲۶ گل در ۲۰۴ بازی و ۵۰ پاس گل. اسطوره‌های فوتبال انگلیس از صلاح به عنوان بهترین ۳۵ میلیون پوندی یاد می‌کنند که یک باشگاه می‌تواند هزینه کند. محمد صلاح برای لیورپولی‌ها ارزش هر پن از قراردادش را دارد و برای همین است که او همچنان، پادشاه مصری آنفیلد است.

کد خبر 514702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.