بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

انتظار می‌رود در طی چند روز آینده رفتار نوسانی از خود بروز دهد و در همین سطوح باقی بماند، در صورتی که نتواند عبور کند احتمال ریزش قیمتی متصور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۶ هزار و ۸۰۷ دلار، کاهش ۱.۵۱ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۲۵۳ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱۷ سنت
  • بایننس کوین ۴۰۵ دلار و ۸۶۸ سنت
  • دوج کوین ۲۹ سنت
  • ریپل یک دلار و ۳۲ سنت
  • پولکادات ۲۲ دلار و ۶۷ سنت
  • یونی سواپ ۲۹ دلار و ۸۱ سنت
  • سولنا ۴۵ دلار و ۲۹ سنت
  • بیت کوین کش ۶۹۶ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۳ مرداد، مقاومت استاتیک

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در ساختار اصلاحی abc بیت کوین انتظار ادامه یافتن موج c این رمز ارز را تا محدوده ۵۶ هزار دلار داریم و به نظر می‌رسد پس از دستیابی به این محدوده مجدد شاهد ریزش قیمتی باشیم.

بیت کوین ۲۴ مرداد، عدم تثبیت پس از مقاومت

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در حالی که روز گذشته تصور می‌شد بیت کوین می‌تواند از این مقاومت عبور کند و به اعدادی بالاتر دست پیدا کند شاهد این بودیم که نتوانست در سطح ۴۶ هزار دلار تثبیت کند بنابراین انتظار می‌رود در طی چند روز آینده رفتار نوسانی از خود بروز دهد و در همین سطوح باقی بماند، در صورتی که نتواند عبور کند احتمال ریزش قیمتی متصور است.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

پروتکل Parami بر بستر پولکادات، سه میلیون دلار سرمایه جذب کرد

تیم پروتکل جدید پارامی (Parami) اعلام کرد که این پروتکل، دور اول تأمین سرمایه خود را با موفقیت به پایان رسانده است. پارامی موفق به جذب سه میلیون دلار سرمایه از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر مختلف شده است. شرکت‌های ان‌جی‌سی ونچرز، جی‌اس‌ام هولدینگز، دیجیتال فایننس گروپ و جن‌بلاک کپیتال، از جمله سرمایه‌گذاران اصلی در دور اول تأمین سرمایه پارامی هستند. جک لو، مدیرعامل شرکت ان‌جی‌سی ونچرز درباره این پروتکل گفت: «پارامی نقش مهمی در اکوسیستم وب ۳.۰ دارد. ما معتقدیم که تیم قوی و فناوری پیشگام آنها، نسخه بهتری از اینترنت را به ارمغان خواهد آورد و ما می‌خواهیم از توسعه چنین پروژه قدرتمندی حمایت کنیم.»

جک دورسی: اتریوم به‌تنهایی توانایی دگرگون کردن Big Tech را ندارد

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، با کوچک جلوه‌دادن پتانسیل اتریوم برای دگرگون‌سازی دنیای رسانه‌های اجتماعی بزرگ، به بدبینی و انتقاد خود نسبت به دومین ارز دیجیتال برتر دنیا ازنظر ارزش بازار، ادامه داد. دورسی در جدیدترین اظهارنظر غیرمستقیم خود در مورد اتریوم، نوشت که این پلتفرم به‌تنهایی پتانسیل لازم برای تغییر وضعیت موجود در Big Tech) ) غول‌های فناوری یا پنج شرکت بزرگ دنیا را ندارد.

تاریخ دقیق راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو اعلام شد

کاردانو کمتر از یک ماه با راه‌اندازی قراردادهای هوشمند فاصله دارد. تیم هریسون، مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت IOHK، اعلام کرد که کاردانو قصد دارد شبکه اصلی هارد فورک آلونزو را در روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) راه‌اندازی کند. به‌واسطه این به‌روزرسانی جدید، کاربران قادر خواهند بود تا قراردادهای هوشمند را بر بستر بزرگترین بلاک چین اثبات سهم (PoS) اجرا کنند. نایجل همسلی سرپرست اجرایی کاردانو، ادعا می‌کند که تیم‌های مهندسی و تیم‌های آزمایش پروژه بسیار سخت کار می‌کنند و تا پایان فاز بنفش، حدود ۵۰۰ نفر از اعضای انجمن بر روی شبکه کار خواهند کرد.

ایالت وایومینگ قانون جدیدی برای جذب کسب‌وکارهای مرتبط با ارزهای دیجیتال تصویب کرد

ایالت وایومینگ به‌طور فعالانه‌ای در صدد جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین و سایر کسب‌وکارهای این حوزه است. در جدیدترین اقدام، مقامات این ایالت قانونی را به تصویب رسانده‌اند که بر اساس آن برای بانک‌های کریپتویی جدید به‌سرعت مجوز صادر می‌شود. همچنین سینتیا لومیس سناتور این ایالت در این رابطه گفته است: «به لطف ارزهای دیجیتال، ایالت وایومینگ درآمد بیشتری جذب کرده و کسب‌وکارهای فناوری محور بیشتری به این ایالت روی آورده‌اند. وایومینگ می‌تواند یک سندباکس واقعی برای واشنگتن دی‌سی باشد.»

بزرگ‌ترین بانک جنوب شرقی آسیا فعالیت‌های خود را در حوزه ارزهای دیجیتال توسعه می‌دهد

بانک سنگاپوری دی‌بی‌اس که بزرگ‌ترین بانک جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود، اعلام کرده است که در پاسخ به تقاضای در حال رشد مشتریان خود، مجموعه اقداماتی در زمینه گسترش فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال انجام خواهد داد. در همین راستا کارگزاری این بانک مجوزهای اولیه را از بانک مرکزی سنگاپور دریافت کرده و همچنین صرافی ارز دیجیتال بانک نیز فعالیت خود را به‌صورت شبانه‌روزی و هفت روز هفته در آینده نزدیک آغاز خواهد کرد.

دسترسی نهادها به آووی و چین‌لینک با اقدام بانک سوئیسی آسان‌تر شد

بانک سوئیسی SEBA اعلام کرد پشتیبانی خود را از حوزه دیفای گسترش داده و آووی و چین‌لینک را در فهرست محصولات خود گنجانده است. این اقدام بانک سوئیسی به نهادها اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاری، نگهداری و معامله این دو توکن را با سهولت بیشتری انجام دهند. آلیستر هگی، مدیر ارشد عملیات این بانک، با اشاره به افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های دیجیتال خاطر نشان کرد بسیاری از آنها می‌خواهند در ارزهایی غیر از بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند.

هگی ادامه داد: «خوشحالیم که با استفاده از تخصص خود در حوزه دارایی‌های دیجیتال دسترسی به این طبقه دارایی جدید را فراهم آوردیم.»

کره جنوبی مقررات ارزهای دیجیتال را به کسب‌وکارهای خارجی نیز گسترش داد

بر اساس اصلاحیه قانون ارزهای دیجیتال کره جنوبی، هرگونه فعالیت خارج از این کشور که دارای آثار یا پیامدهای داخلی باشد، مشمول این مقررات خواهد شد. گفتنی است کره جنوبی در ماه‌های اخیر ضوابط سخت‌گیرانه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال وضع کرده است. نهادهای قانون‌گذار در این کشور همچنین به دنبال بازنگری در قوانین مالیاتی هستند تا امکان توقیف ارزهای دیجیتال فراریان مالیاتی مستقیماً از کیف پول آنها فراهم شود.

بایننس ارائه برخی محصولات و خدمات خود را در کره جنوبی متوقف می‌کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که ارائه برخی خدمات خود را در کره جنوبی متوقف خواهد کرد. ارائه جفت‌های معاملاتی با وون (واحد پول رسمی کره جنوبی)، گزینه‌های پرداخت با وون، برنامه‌های پذیرندگی همتا به همتا و پشتیبانی وب‌سایت به زبان کره‌ای از جمله خدماتی هستند که دیگر ارائه نخواهند شد. گفتنی است پیش از این بایننس ارائه محصولات مشتقه خود در هنگ‌کنگ را نیز متوقف کرده بود.

بایننس ارائه برخی محصولات و خدمات خود را در کره جنوبی متوقف می‌کند

صرافی ارز دیجیتال بایننس اعلام کرده است که ارائه برخی خدمات خود را در کره جنوبی متوقف خواهد کرد. ارائه جفت‌های معاملاتی با وون (واحد پول رسمی کره جنوبی)، گزینه‌های پرداخت با وون، برنامه‌های پذیرندگی همتا به همتا و پشتیبانی وب‌سایت به زبان کره‌ای از جمله خدماتی هستند که دیگر ارائه نخواهند شد. گفتنی است پیش از این بایننس ارائه محصولات مشتقه خود در هنگ‌کنگ را نیز متوقف کرده بود.

خطر حبس برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال در آفریقای جنوبی که مالیات نمی‌پردازند

توماس لوبن، کارشناس امور مالیاتی در کشور آفریقای جنوبی به معامله‌گران ارزهای دیجیتال که مالیات نمی‌پردازند هشدار داد که اگر سازمان خدمات درآمد این کشور تصمیم بگیرد در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام دهد، آنها با خطر زندانی‌شدن روبه‌رو هستند. لوبن همچنین افزوده است که خطر مجازات زندان برای معامله‌گرانی که از صرافی‌های خارجی برای معامله و همچنین نگهداری ارزهای دیجیتال خود استفاده می‌کنند هم وجود دارد. گفتنی است سازمان خدمات درآمد آفریقای جنوبی چندی پیش صرافی‌های ارز دیجیتال این کشور را ملزم کرده بود که اطلاعات مشتریان خود را در اختیار این سازمان قرار دهند.

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت پولکادات و احتمال تداوم روند صعودی در کوتاه‌مدت

قیمت پولکادات طی ۲۴ روز گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافته و ناحیه حمایتی ۲۰ دلار را در اختیار گرفته است. قیمت این ارز دیجیتال در نقطه اوج ۵۰ دلار بوده است و برای رسیدن به آن باید ۵۸ درصد دیگر رشد کند. راه‌اندازی پروژه‌های جدید بر بستر پولکادات و داده‌های مربوط به قراردادهای آتی بیانگر آن است که این ارز دیجیتال احتمالاً در کوتاه‌مدت به رشد خود ادامه دهد. البته سرمایه‌گذاران از تداوم این روند صعودی اطمینان ندارند زیرا محدوده ۲۲ دلار قبلاً مقاومت سنگینی از خود نشان داده بود.

افت نوسان و گردش دوج کوین بعد از رسیدن به ۲۹ سنت

دوج کوین در روزهای اخیر روند صعودی مناسبی را طی کرده و با رشد حدوداً ۳۰ درصدی قیمت هر واحد آن به ۲۹ سنت رسیده است. پیشرفت این میم کوین با افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم همگام بوده است. با وجود این، دوج کوین نتوانست از ناحیه ۳۰ سنت عبور کند و در محدوده ۲۷ تا ۲۸ سنت نوسان دارد. در همین حال، میانگین گردش دوج کوین هم کاهش یافته و به ۱.۳ میلیارد دلار در روز بازگشته است.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 514660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.