آتش سوزی گسترده در کوهستان دراک شیراز

رییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیرازگفت:هفت ایستگاه عملیاتی از عصر امروز در کنترل حریق گسترده کوهستان دراک بی وقفه تلاش کردند.

محمد هادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در بیان جزئیات این حادثه اظهار داشت: آتش‌سوزی ارتفاعات کوهستان دراک شیراز که ساعت ۱۸:۵۷ دقیقه عصر امروز ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ از قسمت‌های مرتفع کوهستان آغاز شد بخش‌هایی از کوهستان را در برگرفت.

وی افزود: به محض اطلاع از آتش‌سوزی، به قید فوریت آتش نشانان با تجهیزات کامل اطفایی در محل حاضر شده و هماهنگی‌های لازم برای اطفا حریق انجام شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: ۴۰ آتش نشان از هفت ایستگاه عملیاتی به همراه نیروهای مردمی و بسیج از عصر امروز در محل حادثه مستقر و در جهت کنترل این آتش سوزی گسترده بی وقفه تلاش کردند.

قانع ادامه داد: با توجه به گستردگی آتش در ارتفاعات وزش باد شدید در ارتفاعات، کار کنترل و اطفا حریق برای نیروهای امدادی سخت شده بود، ولی تلاش بی وقفه آتش نشانان و نیروهای مردمی و بسیجیان در ارتفاعات و مسیرهای صعب العبور کوهستان مهار و اطفای کامل این حریق را به دنبال داشت.

وی تاکید کرد: تیم‌های امدادی با ادوات نفری و به صورت پیاده در جهت کنترل شعله‌های آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: گفتنی است هم اکنون حریق به طور کامل اطفا و عملیات لکه گیری، جهت اطمینان از شعله ور نشدن مجدد حریق در حال انجام است.

کد خبر 514567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.