بهره‌برداری از میدان صنعتی میانه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال

میدان صنعتی دواب ( خرید و فروش دام ) میانه به همت بخش خصوصی با مشارکت شهرداری و شورای شهر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

به گزارش ایمنا، جواد رحمتی، معاون استاندار آذربایجان شرقی در مراسم بهره برداری از این میدان، انجام چنین پروژه‌هایی از سوی بخش خصوصی و به صورت مشارکتی را سبب پیشبرد امور و رونق وضعیت معیشت و اقتصادی با توجه به اشتغال‌زایی آنها عنوان کرد.

وی با اشاره به ظاهر فریبنده برخی زمینه‌ها برای سرمایه گذاری‌ها بدون اشتغالزایی با سود آوری بالا گفت: باید از سرمایه گذارانی که به فکر اشتغال جوانان زادگاه خود و رونق اقتصاد و معیشت در منطقه خود هستند قدردانی کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی احداث پیاده راه از سوی شهرداری در جهت ارتقای استانداردهای شهری و انسان محور را یکی از پروژه‌های مهم خواند و تاکید کرد: باید از این قبیل پروژه‌های انسان محور بیشتر به اجرا رسیده و الگو سازی شود.

رحمتی نماسازی، تغییر حجم و کارکردها را از دیگر آثار مثبت اجرای پیاده راه‌ها عنوان کرد و بر ضرورت همدلی، یکدلی و همراهی در بین مسؤولین تاکید و خاطرنشان کرد: اگر در منطقه و شهرستانی شاهد اختلاف بین مسؤولین باشیم شاهد عقب ماندگی و عدم رشد و توسعه در همه امور خواهیم بود که خوشبختانه در شهرستان میانه شاهد این همدلی و همراهی هستیم.

وی در ادامه بر لزوم ایجاد مجموعه‌ای جهت همگرایی بیشتر در شهرستان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث رفع موانع تولید برای باز کردن پابندهای اداری در بحث سرمایه گذاری و توسعه تاکید کرد و افزود: با همدلی و همراهی و همگرایی، بیشتر موانع در راستای رشد و توسعه رفع خواهد شد.

محمدرضا مشایخی، فرماندار ویژه میانه نیز ضمن قدردانی از سرمایه گذار طرح و مشارکت شهردار و شورای شهر و همچنین حمایت و همراهی دامپزشکی شهرستان گفت: طرح توسعه این پروژه که بسته بندی و نظایر آن خواهد بود با رعایت تمامی موازین بهداشتی و در شأن شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نیمه مکانیزه بودن میدان دواب قدیم به رغم بی نظیر بودن در ساخت و از نظر سلامت و بهداشت، خاطرنشان کرد: پروژه میدان دواب جدید تمام صنعتی بوده و یکی از بهترین‌ها و بی نظیرترین‌ها در سطح استان است.

فرماندار ویژه میانه در پایان از همراهی و همدلی ادارات شهرستان به ویژه ادارات خدمات رسان، شهرداری، شورای شهر و پشتیبانی امام جمعه میانه در تمامی امور اجرایی قدردانی و تصریح کرد: اگر این همکاریها و همدلی‌ها نباشد به هیچ عنوان پیشبرد امور شهرستان را شاهد نخواهیم بود.

در میدان صنعتی دواب میانه برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۳۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال‌زایی شده است.

مسؤولین شهرستان و استان همچنین از اجرای پل سردار سلیمانی در میانه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه کرد ۱۵۰ میلیارد ریال تا به حال با پیش بینی هزینه ۳۵۰ میلیارد ریال در مجموع و پروژه احداث کمربند جنوبی در یکهزار و ۳۰۰ متر طول با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با هزینه کرد ۶۵ میلیارد ریالی بازدید کردند.

همچنین پروژه پیاده راه میانه در ۴۵۰ متر با اعتبار بیش از ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 514526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.