برنامه‌های وحیدی در کمیسیون امور داخلی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس نشست این کمیسیون با حضور وزیر پیشنهادی کشور را تشریح کرد و به بیان اولویت‌های وحیدی و انتظارات نمایندگان پرداخت.

روح الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون امروز میزبان احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور بود همچنین در این جلسه پیرامون رویکردها، اولویت‌ها و برنامه‌های وزیر پیشنهادی بحث و بررسی صورت گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه، آقای وحیدی رویکردهای کلی خود برای وزارت کشور را تشریح کرد که اهم آن گفتگوهای ملی و سیاسی با همه جریان‌ها و اقناع همه دلسوزان کشور بود که بتوانند در اذهان مردم باورپذیری و اعتماد به خدمت صادقانه مسئولان را جا انداخت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وی معتقد بود که مسئولان در لایه‌های مختلف کشور به خصوص شخص وزیر، استانداران و فرمانداران باید از توانمندی اداره حوزه اتسحفاظی خود برخوردار باشند و در ادامه نیز از اولویت‌های فعالیت خود در این وزارتخانه سخن گفت.

نجابت با اشاره به سوالات نمایندگان پیرامون مباحث مهم وزارت کشور، ادامه داد: از جمله سوالات نمایندگان پیرامون برنامه برای تحول در وزارت کشور، برنامه درباره تقسیمات کشوری و لایحه جامعه تقسیمات کشوری، اولویت‌ها و دغدغه‌ها پیرامون عرصه‌های اجتماعی حوزه مسئولیتی وزارت کشور، بحث پیرامون قانون مدیریت بحران و اصلاحیه‌هایی که باید در آن صورت گیرد و موضوع آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ‌های وزیر پیشنهاد به سوالات اعضای کمیسیون یاد آور شد: از جمله اولویت‌های اصلی وزارت کشور از منظر احمد وحیدی رفع محرومیت‌ها در تمامی سطوح در کشور از جمله حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود که بحث‌های مفصلی پیرامون آن انجام شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز نیز وزیر پیشنهادی اطلاعات باید حضور می‌یافت که به دلیل کسالت پیش آمده، حضور نیافت و در جلسه عصر امروز کمیسیون مهمان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای دریافت برنامه‌های وی خواهیم بود.

کد خبر 514518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.