بازی اول مسی با پاریس چه زمانی خواهد بود؟

لیونل مسی که این هفته به صورت رایگان به پاری سن ژرمن پیوست، باید منتظر بماند تا اولین بازی خود را در باشگاه فرانسوی انجام دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لیونل مسی اولین بازی خود برای پاری سن ژرمن را در اولین هفته رقابت‌های لیگ فرانسه انجام نمی‌دهد، زیرا ستاره سابق بارسلونا از آمادگی کامل برخوردار نیست.

مسی که روز سه شنبه پس از پایان همکاری ۲۱ ساله خود با بارسا به صورت رایگان به پی اس جی پیوست، از زمان حضور در تیم ملی آرژانتین و پیروزی مقابل برزیل در فینال کوپا آمه ریکا در ۱۰ جولای، دیگر فرصتی برای تمرین و بازی پیدا نکرده است.

این بازیکن ۳۴ ساله قبل از انتقال به پارک دو پرنس، در تمرینات پیش فصل بارسا حضور نداشت زیرا مدت قراردادش تمام شده بود و از زمان ورود به پاریس تنها دو جلسه تمرین را پشت سر گذاشته است. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی گفت مسی با عجله وارد عمل نمی‌شود.

بدون شک اولویت برای لیونل مسی این است که احساس بهتری داشته باشد و تنها در این صورت او حاضر به انجام اولین بازی خود برای پاریس سن ژرمن خواهد شد. هواداران نیز بسیار مشتاق هستند تا برای اولین بار مسی را در یک بازی رسمی در لباس پی اس جی ببینند.

مسی در مراسم رونمایی روز چهارشنبه اعتراف کرد که به مدتی زمان نیاز دارد تا پس از یک دوره دور ماندن از فوتبال بتواند به فرم و شرایط قبلی خودش بازگردد. او در این رابطه گفته بود: من در تعطیلات بوده‌ام و یک ماه تمرین نکرده‌ام، بنابراین تصور می‌کنم مجبورم یک پیش‌فصل فردی را پشت سر بگذارم و خوب تمرین کنم تا وقتی آماده شدم شروع به بازی کنم.

پاری سن ژرمن، که فصل گذشته پس از لیل در لیگ فرانسه به مقام دوم رسید روز شنبه میزبان استراسبورگ خواهد بود. به نظر می‌رسد مهاجم آرژانتینی اولین بازی خود در پی اس جی را در یکی از دو دیدار بعد از سفر به برست انجام دهد.

کد خبر 514446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرفان US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    5 5
    مسی قهرمانه