تزریق دز دوم واکسن کرونا به تاکسیرانان کرج

رئیس سازمان حمل ‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حدود ۵۰۰ تاکسیران این شهر هنوز موفق به دریافت دز اول واکسن کرونا نشده‌اند.

به گزارش ایمنا، منوچهر خسروزاده با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی اظهار کرد: از آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی تاکنون، ۸۵۰۰ نفر از تاکسی‌داران در رده سنی ۵۰ سال در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار تاکسی‌دار زیر مجموعه شهرداری کرج فعالیت دارند که برخی از آنها بر مبنای اولویت سنی قبلاً واکسینه شده بودند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به برنامه‌ریزی برای تزریق دز دوم واکسن به رانندگان تاکسی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بنا شده از فردا تزریق دز دوم واکسن به صورت خودرویی در دانشگاه آزاد آغاز شود.

خسروزاده تاکید کرد: علاوه بر این ظرف چند روز آینده تاکسی‌داران می‌توانند برای تزریق دز دوم به سازمان حمل و نقل بار و مسافر هم مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: به جز تاکسی‌داران تا کنون ۴۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس‌های ملکی و بخش خصوصی نیز دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در پاسخ به اینکه چند راننده تاکسی موفق به دریافت دز اول نشده‌اند، گفت: حدود ۵۰۰ راننده هنوز موفق به دریافت دز اول نشده‌اند که طی چند روز آینده شرایط واکسینه شدن آنها نیز فراهم می‌شود.

خسروزاده افزود: تمام رانندگان خطی و چرخشی و افرادی که کارنامه تاکسی دارند مشمول طرح واکسیناسیون هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 514443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.