آش آرسنال همان آش است و کاسه آرتتا همان کاسه

با شکست دو بر صفر برابر رقیب تازه صعود کرده به لیگ برتر انگلستان، می توان پیش‌بینی کرد که توپچی‌ها فصل طولانی و سختی در پیش دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برای شاگردان میکل آرتتا، سرمربی آرسنال آنچنان زمان زیادی طول نکشید تا وارد بحران شوند و توپچی‌ها در ایستگاه اول لیگ برابر برنتفورد متحمل شکست شدند.

آرسنال که باید در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر جزیره به مصاف منچسترسیتی و چلسی برود، امیدوار بود تا با شروعی خوب برابر حریف تازه صعود کرده به لیگ جزیره یعنی برنتفورد، برای رقابت‌های آتی انگیزه مضاعفی بگیرد اما توپچی‌ها در این دیدار با دو گل شکست خوردند.

اگر سرمربی آرسنال شروع به جمع‌آوری امتیازات از همین هفته‌های ابتدایی نکند دیری نمی‌گذرد که آرسنالی‌ها مجدداً خود را تحت فشار شدید و بی امان خواهند دید. پس از ایستادن در جایگاه هشتم جدول لیگ برتر انگلستان در فصل گذشته، در سال جاری بسیاری از هواداران و رسانه‌ها توجه خود را به آرتتا معطوف کرده تا عملکرد او را ببینند.

در دو سال گذشته، طرفداران آرسنال به دنبال ادعاهایی همچون "اعتماد به پروسه"، صبر کرده‌اند تا بتوانند روزهای خوبی را با آرتتا شاهد باشند اما به نظر می‌رسد که فصل جاری، آخرین فرصت کاپیتان اسبق توپچی‌ها برای جلب رضایت هواداران بوده و احتمالاً به زودی کاسه صبر آن‌ها لبریز خواهد شد.

واقعیت این است که آرسنال تمام تابستان را فرصت داشت تا خود را برای فصلی سخت و البته بزرگ آماده کند، اما با شروع مسابقات به نظر می‌رسد که برای آرتتا و آرسنال، آش همان آش است و کاسه همان کاسه.

کد خبر 514429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.